משרדי נטפליס \ תמונה: נטפליקס

אחרי דיסני: נטפליקס תשיק מנוי מוזל מבוסס פרסומות

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

בחודש דצמבר הקרוב, שרות הסטרימינג דיסני פלוס יציע למשתמשים מנוי מוזל כזה המבוסס פרסומות. המנוי הנוכחי יהפוך להיות “פרימיום” והמחיר אף הוא יעלה ב-30 אחוז. נראה שעליית המחירים בשרותי הסטרימינג לא מפסיקה, ונראה כי גם בנטפליקס (Netflix) בדרך להוסיף מנוי מוזל המבוסס פרסומות.

אומנם המחיר עדיין לא ידוע וגם תאריך ההשקה של המנוי המוזל מבוסס פרסומות לא ידוע. אך מה שאנחנו כן יודעים, נטפליקס תקרא למנוי החדש בשם “Netflix With Ads” ואף חתמה עם חברת מייקרוסופט ותעשה שימוש בשרות הפרסומות. על פי המפתח Steve Moser, בקוד האפליקציה של נטפליקס נמצאו כל ההוכחות לכך שבנטפליקס אכן עובדים על מנוי מוזל שכזה. על פי הקוד שנמצא, המשתמש יוכל לבחור את הנושאים המועדפים עליו, ובכך הפרסומות יהפכו ליותר אישיות. כמו כן, את הפרסומות לא ניתן יהיה להעביר וגם לא לבצע הרצה של הפרסומות קדימה או אחורה. בדומה לשרותים אחרים.

עוד נודע לנו, כי המנוי המוזל לא יאפשר למשתמשים להוריד את סדרות או סרטים במצב לא מכוון. כך שאם אתם מתכוונים לטוס או להיות במקום בו חיבור לאינטרנט לא זמין, הורדה של תכנים לא תתאפשר במנוי המוזל. על פי הקוד, המנוי החדש שיקרא “Netflix With Ads” צפוי להיות זמין כנראה בהמשך השנה, או בשנה הבאה. כמו כן, אנו עוד לא יודעים האם המנוי החדש צפוי להיות זמין בישראל בתחילת ההשקה. אנחנו כמובן נעדכן.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra