רוצה את המשתמשים: גוגל השיקה אפליקציה להעברת נתונים מאייפון לאנדרואיד

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

אם אתם מאלה שמתלבטים או אוהבים לעבור מאייפון לאנדרואיד, או מאנדרואיד לאייפון – גוגל (Google) משחררת היום (חמישי, 14.04) אפליקציה חדשה שתאפשר למעוניינים לעבור מאייפון לאנדרואיד בצורה קלה ופשוטה. אם עד היום המשתמש שרצה לעבור מאייפון לאנדרואיד, היה חייב לשמור את כל הקבצים, התמונות, סרטונים, לוח שנה, אנשי קשר, הודעות וכו’ דרך אייטיונס ישירות למחשב האישי. ורק לאחר מכן לנסות ולסנכרן את הנתונים לאנדרואיד – לא עוד.

אך לא עוד, האפליקציה החדשה של גוגל אומנם עוד לא מופיעה בחנות האפליקציות ה-AppStore של אפל (לא ברור למה, אבל אפל מאפשרת למפתחים להוציא אפליקציות לאפסטור מבלי שיופיעו בחנות עצמה, אלא על ידי קישור בלבד), אבל גוגל אכן תאפשר החל מהיום למשתמשים שיהיו מעוניינים להעביר את רוב הנתונים החשובים מתוך מכשיר האייפון למכשיר אנדרואיד.

ניתן להעביר את הנתונים ב-2 דרכים:

  1. העברת נתונים אלחוטית – כאשר ניתן להעביר: אנשי קשר, לוחות שנה, תמונות וסרטונים (* רק אם נשמרו פיזית במכשיר). ניתן בהמשך לבקש מאפל קישור להורדת כל התמונות והסרטונים מהענן.
  2. העברת נתונים על ידי כבל – כאשר ניתן להעביר: אנשי קשר, לוחות שנה, תמונות וסרטונים, אפליקציות והודעות SMS.

שימו לב כי אם תבחרו להעביר נתונים באופן אלחוטי, העברה תהיה מעט יותר מוגבלת ועם פחות אפשרויות. אם תבחרו בהעברת נתונים בחיבור כבל לייטנינג ל-USB C, ניתן להעביר אפליקציות וגם הודעות SMS. כחלק מהתהליך אשר כולו מועבר באופן מאובטח, האפליקציה של העברת נתונים מאייפון לאנדרואיד תבקש מכם לבצע מספר פעולות אבטחה שאפל עצמה דורשת. כמו כן, בכדי שלא תאבדו את ההודעות SMS העתידיות שלכם, התהליך אף יסביר לכם לבטל את שירות ההודעות טקסט של אפל ה-iMessage.

אפל השיקה אפליקציה דומה “מעבר ל-iOS” אי שם ב-2015, ולא ברור למה לגוגל לקח כל כך הרבה זמן להוציא אפליקציה מתחרה. מה גם שעוד לא ברור, למה לא ניתן למצוא את האפליקציה בחנות האפליקציות ה-AppStore של אפל, בכך שבגוגל בחרו שלא להציג אותה בחנות. אם תהיו מעוניינים, אפליקציית מעבר מאייפון לאנדרואיד זמינה להורדה ודורשת את עדכון מערכת ההפעלה ה-iOS 12 ומעלה – לחצו כאן להורדה.

כמו כן, גוגל מפרסמת כבר מספר שנים עמוד אינטרנט בשם “Switch“, אשר מסביר כיצד להעביר את הנתונים מאייפון לאנדרואיד אבל בדרך מסורבלת ולא ניתנת להבנה. העמוד אינטרנט עדיין לא עודכן עם האפליקציה החדשה של “Switch to android”, ואנו נעדכן כאשר והאם העמוד יתעדכן.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra