התוכנה הפופולרית ביותר של מיקרוסופט עושה קאמבק

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

חברת מיקרוסופט (Microsoft) לא משאירה פינה ריקה במערכת ההפעלה חלונות 11 ומשיקה עיצוב רענן מזה עשורים לנגן המדיה פלייר הפופולרי שלה. העדכון החדש אומנם זמין כעת רק לנמצאים בתוכנית הפיתוח של מערכת ההפעלה חלונות 11, אך הוא צפוי להפוך זמין בקרוב לכלל המשתמשים.

זוכרים? להתראות לעיצוב המיושן של המדיה פלייר

מזה עשורים ארוכים בהם לא זכינו לעדכון בכל הנוגע לנגן המובנה והפופולרי מאוד משנות ה-90 וה-2000 המדיה פלייר, אך כחלק מעדכון כל התוכנות המובנות במערכת ההפעלה חלונות 11, מיקרוסופט השיקה עדכון חדש לנגן המובנה במערכת ההפעלה. לא רק עיצוב חדש, הנגן החדש יותאם במלואו לנגן את כל הפורמטים הפופולרים והעדכניים לשנים 2021-2021.

גלריה: Windows Media Player

בנוסף, נגן המדיה פלייר המובנה במערכת ההפעלה חלונות 11 יהפוך להיות הנגן היחידי ובכך מיקרוסופט מחסלת באופן רשמי את נגן ה-Groove Music. כפי שדיווחנו בתחילת הכתבה, במיקרוסופט לא מתחייבים לתאריך יציאה או מתי העדכון למדיה פלייר יהיה זמין, ובגרסאות הפיתוח הבאות של חלונות 11 החברה תמשיך בתיקון באגים ושיפורים בנגן המדיה פלייר.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra