Sonos Beam 2 | תמונה: סונוס

סונוס חושפת את Beam 2 – הדור השני למקרן הקול הביתי שלה

מערכת האתר
פורסם על ידי מערכת האתר

סונוס הכריזה היום על Beam Gen 2, גרסה חדשה של הסאונד בר החכם והקומפקטי שלה המיועד לטלוויזיה, שמיעת מוזיקה, משחקים ועוד. על פי החברה, Beam Gen 2 מספק חוויית צליל משודרגת וסוחפת יותר עם עומק ובהירות סאונד, כמו גם תמיכה ב- Dolby Atmos.

מקרן הקול החדש שומר על קווי העיצוב הכלליים של הדור הקודם אך כולל מקצה שיפורים טכנולוגיים. מקרן הקול החדש משלב תמיכה בעוזרות הקוליות של גוגל ואמזון (לא תומך בישראל) וכן תומך בהזרמת מוזיקה דרך ה-AirPlay 2 של אפל, כאשר הוא גם מציע מגוון של יותר מ-100 שירותי הזרמת מוזיקה שונים באופן עצמאי.

Sonos Beam 2 | תמונה: סונוס

סונוס שילבה במקרן הקול כ-5 מגברי Class-D להפעלה של 5 דרייברים מובנים, בהם טוויטר מרכזי, ארבעה וופרי ביניים ו-3 רדיאטורים פסיביים, מה שמאפשר למקרן להציע חוויית סאונד רחבה (אבל לא לגמרי היקפית) למרות גודלו הקטן.  את הצליל של Beam ניתן לכיוון באמצעות פיצ׳ר ה- Trueplay, שמזהה ומתאים את צליל הרמקול באמצעות החזר הקול מקירות ורהיטים, על מנת להעניק לך את חווית ההאזנה הטובה ביותר לחדר.

Sonos Beam 2 | תמונה: סונוס

ה-Sonos Beam Gen 2 תוכנן לעבוד עם שירותי הזרמת מוזיקה באיכות גבוהה עם תמיכה ב-Dolby Atmos וחיבור ה-HDMI eARC העדכני להעברת שמע ממכשירים תואמים, זאת בנוסף ל-NFC מובנה שמאפשר צימוד מהיר של מכשירים תומכים. את המקרן תוכלו לחבר לרשת באמצעות חיבור ה-WiFi המובנה או ב באמצעות חיבור רשת הקווי.

Sonos Beam 2 | תמונה: סונוס

מחיר וזמינות

הסאונד בר יהיה זמין ברחבי העולם ובישראל החל מה-5 באוקטובר בצבעים שחור ולבן באמצעות רשת באג, יבואנית רשמית ובלעדית של SONOS בישראל, במחיר של 1,799 שקלים. מכירה מוקדמת החל מהיום באתר באג ובסניפים.

שתפו כתבה