אפל פיי כבר לא \ תמונה: Apple

רוצים להשתמש באפל פיי בישראל? זאת האפליקציה שתעזור לכם

מערכת האתר
פורסם על ידי מערכת האתר

עד שכל הגורמים הרלוונטיים בישראל יחליטו להפעיל באופן רשמי את שירות התשלומים של אפל, אפל פיי (Apple Pay), יש כאלה שכבר נהנים ממנו ועוד עם כרטיס האשראי הישראלי שלהם. איך? עם שירות חיצוני.

עדכון 19.2.21: נכון לעכשיו המדריך אינו בשימוש. Curve החלה לדרוש הוכחת תושבוּת אירופאית על מנת להשתמש בשירות.

בעוד אפל (Apple) לא מאפשרת להוסיף כרטיסים ישראליים עדיין לשירות התשלומים בישראל (אם אתם בכלל מצליחים להגיע למסך ההגדרות), כרטיסים אירופאיים היא דווקא מרשה. Curve היא ספקית כרטיסי אשראי וירטואליים שמתפקדת בין היתר כמו ארנק דיגיטלי המקושר לכרטיס אשראי אחר. כלומר, ניתן להזין אליה כרטיסי אשראי שונים, גם ישראליים, והיא בתמורה מספקת מספר כרטיס אשראי אירופאי לשימוש. את הכרטיס אשראי המתקבל תוכלו להכניס לאפליקציית אפל פיי ולהשתמש בה, גם בישראל.

דיסקליימר: אין האתר או בעליו אחראיים לאפליקציית צד שלישי המוזכרת פה במדריך ו/או לתוצאותיו. השימוש במדריך הוא באחריות הגולשים וכן כל הפרטים המוכנסים בתהליך. לתנאי השימוש המלאים של Curve ליחצו כאן

שימוש באפל פיי בישראל – מה צריך לעשות?

  1. הורידו את אפליקציית Curve מחנות האפליקציות. שימו לב, אם תורידו את האפליקציה באמצעות הלינק הזה תקבלו גם 20 שקלים במתנה.
    גילוי נאות: אין חובה להרשם דרך הלינק אך אם תעשו זאת תזכו גם אותנו ב20 שקלים שיעזרו לנו להמשיך ולהביא לכם תכנים מעניינים.
  2. הירשמו עם הפרטים שלכםבשורת הכתובת תצטרכו להכניס כתובת אירופאית במידה ויש לכם בהישג ידחשוב לדעת שייתכן ו-Curve ישלחו לכם כרטיס פיזי לכתובת הפיזית שציינתם, כך שאם הכנסתם כתובת לגיטימית שלכם, תצפו לקבל כרטיס.
    הערה: משתמשים שניסו את השיטה דיווחו שגם כשמכניסים כתובת ישראלית זה עובד להם אך כשאנחנו ניסינו האפליקציה פשוט טענה וקפאה במקום.
  3. בשלב הוספת כרטיס האשראי, הוסיפו את כרטיס האשראי הישראלי שלכם ובכתובת שימו לב שאתם מכניסים את הכתובת הישראלית התואמת לכרטיס.
  4. אימותלאחר הכנסת כרטיס האשראי תצטרכו להזדהות באמצעות צילום תעודה מזהה וצילום סלפיתהליך הזיהוי לוקח בערך כ-10 דקות כאשר בסופו (במידה ואושר) תקבלו מספר כרטיס אשראי אירופאי.
    שימו לב: לאחר האימות ניתן לבחור סוג כרטיס וירטואלי שיונפק לכם. הכרטיס הבסיסי (הכחול) הוא חינמי ויש גם כרטיסים בתשלום חודשי. אין צורך לבחור בכרטיסים בתשלום.
  5. לאחר שסיימתם את תהליך ההרשמה וקיבלתם מספר אשראי, גשו להגדרות באייפון > Language & Region > ושנו את ה-Region למדינה אירופאית. אנחנו ניסינו עם פורטוגל אך גם בריטניה עובד.
  6. חיזרו לאפליקציית Curve ומשם תוכלו להוסיף את האשראי האירופאי שלכם ל-Apple Pay
  7. אחרי ששלב ההוספה הסתיים בהצלחה, חיזרו להגדרות ושנו את ה-Region בחזרה לישראל
  8. ברכות! עכשיו יש לכם Apple Pay וגם 20 ש״ח מתנה!

הצלחתם לעשות את זה בשיטה אחרת? שתפו אותנו ואת החברים כאן בתגובות או בקבוצת הטלגרם שלנו.

תודה מיוחדת ליעקב תם ששיתף אותנו במדריך הזה.

שתפו כתבה