בכנס המפתחים השנתי של פייסבוק (ה-F8) שנערך אתמול (שלישי), הציגה החברה מגוון מוצרים ושירותים חדשים, ביניהם גם משקפי מציאות מדומה מוזלים ושירות דייטינג חדש, שלחלקכם אף ייראה מוכר.
שירותים ואפליקציות ייעודיות לדייטינג יש היום בשפע, כאשר המוכרת מביניהם היא אפליקציית טינדר. באירוע של פייסבוק, הסבירה החברה כי מתוך מיליארדי המשתמשים ברשת, כ200 מיליון מהם מגדירים את עצמם כרווקים, מה שמהווה פוטנציאל גדול מאוד לשימוש בשירות.
השירות עצמו, אשר ייקרא 'דייטינג', יהיה חלק אינטגרלי בתוך אפליקציית הרשת החברתית אך בו זמנית יעבוד גם כיישות נפרדת. בתוך השירות תוכלו ליצור כרטיס דייטינג משלכם כאשר לחברי הפייסבוק שלכם לא תהיה גישה אליו. הפרטים המזהים היחידים מחשבון הפייסבוק האמיתי יהיו רק השם הפרטי וחברי הפייסבוק שלכם לא יופיעו כהתאמות פוטנציאליות.
על מנת ליצור הפרדה מוחלטת בין הפרופילים, הודעות שייתקבלו דרך פרופיל הדייטינג ייכנסו אל תיבת הודעות נפרדת מזו של פייסבוק, על מנת לשמור על הפרטיות לפני שמחליטים להמשיך הלאה. בשונה משירות המסנג'ר, ההודעות שיוחלפו בין המשתמשים יוכלו לכלול רק טקסט ולא יאפשרו העלאת תמונות וקישורים, כאמצעי בטיחותי בין המשתמשים.
היתרון העיקרי שיש לפייסבוק על המתחרות בתחום הדייטינג היא כמות המידע העצומה על המשתמשים, המאפשרת לה לבצע את ההתאמות הנכונות ביותר עבורכם על פי ההעדפות האישיות שלכם. החברה פיתחה אלגוריתם ייחודי שיאפשר לכם להכיר אנשים שהולכים לאותם אירועים, מתעניינים באותם דברים ועוד.
מבחינה ויזואלית, קשה שלא להבחין בדמיון מסוים בין השירות לאפליקציות דייטינג מוכרות יותר כמו טינדר, המתבססת על החלקת משתמשים לצדדים השונים. כפי ששדרגה את האינסטגרם באמצעות חיקוי הצעדים של סנאפצ'אט ובכך עקפה אותה, נראה שפייסבוק עלתה על נוסחת החיקוי הנכונה וטינדר היא הבאה בתור.
השירות צפוי להשתחרר לניסיון יותר מאוחר השנה ופייסבוק כבר הודיעה מראש כי לא תשתמש בנתונים מהשירות כדי לשפר את המודעות המותאמות אישית.
עד כמה אתם מאמינים לפייסבוק שתגן על הפרטיות שלכם? וכמה מכם היו שמחים להשתמש בשירות הדייטינג החדש? שתפו אותנו בתגובות.