לאחר שנה של המתנה: iTunes זמינה להורדה דרך חנות האפליקציות ה-Microsoft Store

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

בכנס המפתחים השנתי של חברת מיקרוסופט ה-BUILD 2017, הציגה חברת מיקרוסופט את גרסת מערכת ההפעלה Windows 10 S, הגרסה המופשטת של חלונות 10 עבור סטודנטים או כאלה שרק רוצים לגלוש באינטרנט. אותה גרסה לא מאפשרת התקנה של תוכנת כמו שאנו רגילים מהגרסה הרגילה של ווינדוס, ועל מיקרוסופט היה להביא שיתופי פעולה כאלה שימשכו את המשתמשים לרכוש את הגרסה הקלה של ווינדוס, כזה כמו שחתמה עם חברת אפל. כיום, לאחר יותר משנה, חברת אפל משחררת את גרסת האפליקציה של תוכנת המדיה ה-iTunes אשר זמינה להורדה כבר עכשיו, ולכלל המשתמשים.

המערכת אמורה לתת מענה למשתמשים אשר אינם עושים שימוש נרחב במחשב או בטאבלט. אלא פשוט גולשים באינטרנט, עובדים על קבצי אופיס משחקים במספר משחקים ואפליקציות ותו לא. אין לאותם המשתמשים את הצורך בלהתקין תכנות בפורמט Win32, או לערוך סרטוני וידאו ברמה גבוה וכו’. הכוונה לתכנות בפורמט Win32, חברת אפל עד היום מציעה הורדה של תוכנת האייטיונס דרך אתר החברה, ואז פשוט מבצעים התקנה רגילה, והיא נקראת Win32, וכעת אפל שחררה את תוכנת האייטיונס בגרסת האפליקציה שזאת זמינה להורדה דרך חנות האפליקציות ה-Microsoft Store.

גלריה: iTunes בגרסת האפליקציה עבור משתמשי חלונות 10

הגרסה החדשה של iTunes בגרסת האפליקציה זהה במלואה לזאת של התוכנה. לכן למי שמעוניין יכול להתקין את iTunes דרך חנות האפליקציות בתור אפליקציה או בתור תוכנה דרך אתר אפל. גודל האפליקציה הוא 476.7MB והגרסה היא 12.7.4.81. ניתן להתקין את האפליקציה בתמיכה של חלונות 10 בגרסה 16929.0 ומעלה.

האפשרויות הן זהות ואין שוני בין 2 הגרסאות. באפל מעוניינים להגיע לכמה שיותר משתמשים, וכאשר במיקרוסופט מבצעים שינוי ענקי עבור המשתמשים ומשחררים גרסת לייט של מערכת ההפעלה חלונות 10, באפל מבינים שעליהם לבצע את הפעולה ולהוציא תאימות עבור המשתמשים אשר משתמשים במכשיר iOS כמו אייפון או אייפד, או רוצים לשמוע מוזיקה דרך שרות ה-Apple Music ועוד. ואל נשכח, שליטה ובקרה על מכשיר האייפון נעשית גם דרך גרסת האפליקציה של אייטיונס.

להורדה: אפליקציית iTunes עבור חלונות 10 חנות האפליקציות ה-Microsoft Store בחינם

[appbox windowsstore 9pb2mz1zmb1s]

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra