Jabra Elite 85t | תמונה: Jabra

ביקונקט משיקה בישראל את ה-Jabra Elite 85T – אלטרנטיבה לאירפודס פרו

אלדד מטמון | Eldad Matmon
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon - עורך ראשי

במסיבת עיתונאים שקיימה היום ביקונקט, יבואנית מוצרי טכנולוגיה שונים של מותגים מובילים כמו פיליפס, בלקין, B&O וגם ג’אברה, השיקה החברה את אוזניות ה-Jabra Elite 85t עם הבטחה מאוד ברורה – להיות אלטרנטיבה מובילה לאוזניות ה-Airpods Pro של אפל (Apple).

בביקונקט מבקשים להבהיר שה-85t לא מגיעות להחליף את הדור הקודם של ה-75, אלא לייצר קטגוריה מקבילה, המיועדת לפלח שוק אחר. בניגוד ל-75 האוטמות לגמרי את האוזן, ה-Elite 85t מגיעות חצי פתוחות במטרה לאפשר לכם לשמוע את הסביבה כשאתם לא שומעים מוזיקה או מדברים בטלפון, לצד האפשרות להפעיל ביטול רעשים אקטיבי. הפונקציונאליות המרכזית הזו היא למעשה מה שמביא את האוזניות להתחרות באירפודס פרו של אפל, שמספקות פונקציונאליות דומה.

Jabra Elite 85t | תמונה: יח”צ

האוזניות החדשות כוללות רכיב סינון רעשים ייעודי ושישה מיקרופונים, המאפשרים ויסות חכם של סינון הרעשים לצד האפשרות לשמוע את הסביבה. כמו כן, ניתן לשלוט בעוצמת ביטול הרעשים באמצעות האפליקציה HearTrhough של Jabra.

Jabra Elite 85t | תמונה: יח”צ

בכל הקשור לקרינה והשהיות, בביקונקט שיתפו כי לא צפויות השהיות במשחקים, סרטונים או שיחות בשירותי וידאו שונים, כמו זום, וזאת בתנאי שהשימוש נעשה דרך מכשיר נייד. לעומת זאת, בשימוש במחשב נייד או נייח, ייתכנו השהיות. בנושא הקרינה, ביקונקט הבהירו כי האוזניות עומדות בסטנדרט של אוזניות מתחרות בזמן שיחה, כאשר קישוריות הבלוטות’ נפסקת/נחלשת כשהשיחה נגמרת.

האוזניות מאפשרות עד 25 שעות שימוש עם ביטול רעשים אקטיבי (5.5 באוזניות והיתרה בטעינות דרך הנרתיק הנטען) ועד 38 שעות שימוש רצוף ללא סינון רעשים. טעינה מלאה מגיעה תוך שעתיים בטעינה חוטית מהירה (15 דקות מספקות שעת שימוש) ועד 4 שעות בטעינה אלחוטית.

Jabra Elite 85t | תמונה: יח”צ

מחיר וזמינות

אוזניות ה-Elite 85T יהיו זמינות החל מהיום באתר החברה בעבור 799 שקלים.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מנהל מוצר ביום וסקרן טכנולוגי בכל רגע נתון. אוהב פיתרונות טכנולוגים ותמיד מחפש את הדבר המרגש הבא שישתלט על העולם. נהנה מכל העולמות וכל מערכות ההפעלה ובעל זוית ביקורתית על כל חידוש שיוצא. בעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית וכן הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגרים עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13. ממקימי אתר The Verifier, יוצא איחוד האתרים GSM-Israel ו-TechIT של אבי דוד. | סלולרי: iPhone 14 Pro סלולרי: Pixel 7 Pro שעון חכם: Apple Watch S7 שעון חכם: Pixel Watch