אפל תתרום רווחים מפרוייקט (RED) למלחמה בקורונה

אלדד מטמון | Eldad Matmon
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon - עורך ראשי

היום, ה-1 בדצמבר, מציינים את יום האיידס הבינלאומי. לצד העמותות והארגונים שפועלים לעודד מודעות לנושא, גם אפל (Apple) תורמת את חלקה בהגברת המודעות וגם את חלקה הכלכלי לסיוע לאוכלוסיות מעוטות יכולת שמתמודדות עם הנגיף. זוהי השנה ה14 של אפל כחלק מתנועת ה-RED והפעם היא מרחיבה את תרומותיה גם למען התמודדות מול נגיף הקורונה.

ארגון (RED) הוא ארגון ללא מטרת רווח אשר חובר אל מותגים שכולנו מכירים כדי לייצר מוצרים במהדורה מוגבלת, שחלק/כל הרווחים מהם מועברים לטובת מחקר, מניעה והסברה של נגיף ה-HIV. בין המותגים אליהם חבר הארגון מככבת גם חברת אפל, אשר משנת 2006 משווקת מוצרים שונים בצבע אדום, תחת מהדורת (RED) שהגיעו לסכום תרומות של כ-250 מיליון דולר.

אייפון 12 מיני (RED) | תמונה: אפל

כחלק משיתוף הפעולה, אפל השיקה את מכשירי האייפון 12 ואייפון 12 מיני בצבע אדום, לצד שעון ה-Apple Watch סדרה 6 בצבע אדום, עם רצועה אדומה תואמת, כאשר כל הרווחים שיגיעו מקו המוצרים עד סוף יוני 2021, יופנו גם למלחמה בנגיף הקורונה, לצד HIV.

אפל ווטש סדרה 6 (RED) | תמונה: אפל

בנוסף, אפל מעדכנת כי היא תתרום דולר אחד לקרן המלחמה בקורונה, על כל רכישה שתיעשה באמצעות Apple Pay באתר החברה/אפליקציית האפל סטור/בחנות אפל עצמה, עד לתאריך 7 בדצמבר.

לצד המטרה הטובה, לקוחות אפל זוכים למהדורות מיוחדות של מוצרים בצבע אדום בוהק. האם זה אחד הצבעים שהייתם מוכנים או מעדיפים לרכוש? שתפו אותנו בתגובות

שתפו כתבה
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מנהל מוצר ביום וסקרן טכנולוגי בכל רגע נתון. אוהב פיתרונות טכנולוגים ותמיד מחפש את הדבר המרגש הבא שישתלט על העולם. נהנה מכל העולמות וכל מערכות ההפעלה ובעל זוית ביקורתית על כל חידוש שיוצא. בעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית וכן הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגרים עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13. ממקימי אתר The Verifier, יוצא איחוד האתרים GSM-Israel ו-TechIT של אבי דוד. | סלולרי: iPhone 14 Pro סלולרי: Pixel 7 Pro שעון חכם: Apple Watch S7 שעון חכם: Pixel Watch