פייסבוק גיימינג בענן \ תמונה: פייסבוק

פייסבוק מצטרפת לעולם הגיימינג בענן; תתחרה באקסבוקס סטדיה והאחרות?

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

הרשת החברתית פייסבוק (Facebook) משיקה היום (ב’ 26.10) את שרות הגיימינג בענן הנקרא פייסבוק גיימינג (Facebook Gaming). השרות זמין כעת בבטא ויאפשר לשחק במשחקים ללא הצורך בהתקנה על גבי המחשב או הסמארטפון.

השרות החדש שפייסבוק משיקה היום קיים למעלה מכמה שנים, וזה מאפשר למשתמשים למצוא את כל המשחקים שהרשת החברתית מציעה. חלקם צריך להתקין על גבי המחשב או כתוסף לדפדפן, אבל כעת פייסבוק מציעה למשתמשים את האפשרות לשחק במשחקים ללא הצורך בהתקנה או בתשלום, הכל בחינם וזמין כבר עכשיו ללא הצורך בהתקנה פיזית של המשחקים.

פייסבוק גיימינג בענן \ תמונה: פייסבוק

למי שמכם יש ברשותו מחשב אישי יכול להיכנס כבר עכשיו לקישור הבא https://www.facebook.com/instantgames ולהתנסות בחלק מהמשחקים שפייסבוק מציעה, אבל לצערנו יש גם קצת חדשות עצובות לחלק מהקוראים שלנו. למי שמכם יש ברשותו מכשיר אייפון או אייפד, לצערנו כמו מיקרוסופט עם אקסבוקס, או סטדיה של גוגל אף אחד מהם לא תומך באייפון או באייפד בגלל החוקים הנוקשים שמערימה חברת אפל על שרותי הזרמת המשחקים בענן.

נראה כי לאפל כבר אין הרבה ברירה והיא תאלץ בקרוב להחליט לאן הכיוון ומה האפשרויות שיעמדו אל מול אותן חברות שמציעות הזרמת משחקים בענן על ידי שימוש בפלטפורמה שלהם. בסופו של יום, המשתמשים אינם צריכים להיות כלי במשחק של החתול והעכבר. וכי בסוף, השירותים יעבדו בצורה כזאת או אחרת, אז למה להיות כל כך קשים מההתחלה?

פייסבוק גיימינג בענן \ תמונה: פייסבוק

אז נכון, כעת פייסבוק לא מציעה כותרים מתקדמים כמו אקסבוקס, סוני או סטדיה של גוגל. אבל אנו מאמינים כי בשנים הקרובות פייסבוק תציע אף היא כותרים מתקדמים ואף אולי תציע את שרות הגיימינג שלה בתשלום חודשי כפי שעושה מיקרוסופט עם אקסבוקס בענן או סטדיה של גוגל, ובקרוב גם השרות גיימינג של אמזון לונה (Luna) שנמצא בימים אלו בבטא מצומצמת.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra