גוגל הכריזה על כרומקאסט מתקדם ו-Nest Audio, רמקול חכם חדש

אלדד מטמון | Eldad Matmon
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon - עורך ראשי

כחלק מאירוע ההכרזה שקיימה היום גוגל (Google), בו חשפה גם את גרסה משודרגת של מכשיר הפיקסל 4a ואת מכשיר הפיקסל 5, הציגה החברה גם מכשיר כרומקאסט מתקדם ורמקול חכם נוסף במותג ה-Nest.

כרומקאסט עם Google TV וקיצור לנטפליקס

מחיר: 49$
זמינות: החל מהיום בארה”ב, ובשאר המדינות עד סוף השנה.

מכשיר הכרומקאסט החדש, שעד לרגע ההכרזה ענה לשם הקוד ‘סברינה’, הוא המכשיר שנבחר להוביל את המיתוג החדש של מערכת ההפעלה לטלוויזיות חכמות מבוססות אנדרואיד.  לא מזמן דיווחנו על השינוי במותג Android TV, שמעתה ייקרא גוגל טיוי, ויכלול גם מספר פיצ’רים ושינויים עיצוביים חדשים.

https://www.youtube.com/watch?v=c-3jOSsg2Yc&ab_channel=MadebyGoogle

למי שלא מכיר, את המוצר הכרומקאסט הציגה גוגל כמעט לפני עשור כאשר מטרתו העיקרית הייתה לאפשר למשתמשים “לשקף” תכנים ממכשירים ניידים ישירות אל הטלוויזיות. עם השנים המוצר התפתח ואיפשר שיקוף ממקורות נוספים, כמו דפדפן הכרום, וכעת גוגל הופכת את המוצר לסטרימר טלוויזיה לכל דבר.

כחלק מהפיצ’רים החדשים תוכלו למצוא חיפוש לפי סוג התוכן שאתם רוצים לצפות והטלוויזיה תמצא לכם מה לראות מבין כל שירותי הסטרימינג שאתם מנויים אליהם. בנוסף תוכלו לשלוט בטלוויזיה באמצעות האסיסטנט, לחבר את המכשיר לבית החכם ולצפות במצלמות היישר מהטלוויזיה ועוד.

המכשיר החדש מגיע בעיצוב מעט שונה מהדורות הקודמים כאשר צורתו מעט ארוכה יותר ומעוגלת, עם עיצוב מט ומגוון צבעים. השינוי המהותי ביותר במוצר החדש הוא התוספת של השלט הרחוק המינימלי המתלווה בקופסה.  כמו שאתם יכולים לראות, השלט של הכרומקאסט החדש כולל את הכפתורים הבסיסיים של ה’בית’ או הכפתור אחורה, כאשר לצידם מספר כפתורים שימושיים כמו קישור מהיר לאסיסטנט עם שליטה קולית, נטפליקס וכמובן פלטפורמת הוידאו של גוגל – יוטיוב. עוד תוספת מפתיעה הוא כפתור המאפשר לשלוט במקור השידור בטלוויזיה. הכפתור האחרון שהזכרנו כמובן אומר שעם השלט החדש תוכלו לשלוט גם בטלוויזיה שלכם.

המעבד שמניע את המכשיר הוא S905X3 מבית Amlogic והוא מאפשר תמיכה עד לרזולוציית שידור של 4K. אל המעבד מתלווה זיכרון עבודה (RAM) של 2 ג”ב בלבד ונפח איחסון קטן של 8 ג”ב, כאשר בפועל רק 4 מהם פנויים לשימושכם.  מערכת ההפעלה שמגיעה עם המכשיר היישר מהקופסה היא Android 10.

מלבד אפליקציות כמו יוטיוב, נטפליקס או ספוטיפיי, על הכרומקאסט החדש תוכלו להתקין שירותי טלוויזיה שונים הזמינים באנדרואיד טיוי, כאשר בישראל השירותים הזמינים הם שירות הטלוויזיה של סטינג טיוי, סלקום טיוי, Next של הוט, ופרטנר טיוי (ללא תמיכה רשמית).

Nest Audio – סאונד חזק באריזה קטנה

רמקול Nest חכם | תמונה: גוגל

מחיר: 99 דולרים

באותו אירוע חשפה גוגל גם רמקול חדש המצטרף לשורות מותג ה-Nest שהחייתה החברה בשנים האחרונות. אפשר לומר שהרמקול החדש הוא דור ההמשך והמפותח של ה-Google Home Max. הרמקול החדש שמצטרף לסדרת הרמקולים של Nest מגיע בצורה מלבנית אך דקה משמעותית מהדורות הקודמים.

הרמקול החדש יאפשר סאונד איכותי עם 50 אחוז יותר בס ו-75 אחוזים יותר בעוצמת ווליום מרמקול גוגל הום הקודם, עם היכולת לשלב רמקולים נוספים לשמע סטריאופוני וכן חיבור ישיר לאסיסטנט של גוגל, עם כפתור ייעודי שיאפשר לכם להשתיק את המיקרופון בכל זמן.

גם הרמקול הזה מתחבר בקלות לשירותי הסטרימינג שאתם מנויים עליהם ומנגן מוזיקה גם מאפליקציית המוזיקה החדשה של יוטיוב – Youtube Music.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מנהל מוצר ביום וסקרן טכנולוגי בכל רגע נתון. אוהב פיתרונות טכנולוגים ותמיד מחפש את הדבר המרגש הבא שישתלט על העולם. נהנה מכל העולמות וכל מערכות ההפעלה ובעל זוית ביקורתית על כל חידוש שיוצא. בעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית וכן הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגרים עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13. ממקימי אתר The Verifier, יוצא איחוד האתרים GSM-Israel ו-TechIT של אבי דוד. | סלולרי: iPhone 14 Pro סלולרי: Pixel 7 Pro שעון חכם: Apple Watch S7 שעון חכם: Pixel Watch