בגלל אפל: מיקרוסופט הסירה את פרוייקט ה-xCloud מהאייפון והאייפד

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

לפני מספר חודשים פתחה מיקרוסופט (Microsoft) תוכנית בטא למשתמשי האנדרואיד ו-iOS עם פרוייקט ה-xCloud שמאפשר לשחק במשחקים שמותקנים על גבי קונסולת המשחקים האקסבוקס מכל מקום ובכל זמן אם זה דרך הסמארטפון או הטאבלט, בדומה לשרות הגיימינג ה-Stadia של גוגל.

משתמשי האייפון והאייפד שנמצאים בתוכנית הבטא בשרות ה-xCloud הופתעו להתעורר היום (חמישי) מבלי לקבל עדכון בטא חדש, וכי גרסת הבטא המותקנת פג תוקפה ולא ניתן יותר להיכנס לאפליקציה שמותקנת על גבי המכשיר. מיקרוסופט עצמה הודיעה כי תוכנית הבטא נסגרה עקב בעיות טכניות שמערימה עליה אפל עם החוקים הנוקשים בחנות האפליקציות האפסטור (AppStore).

לצערנו, כנראה ולא נזכה לשרות ה-xCloud עבור מערכת ההפעלה ה-iOS למשתמשי האייפון והאייפד, ונכון לעכשיו התוכנית זמינה כבטא למשתמשי האנדרואיד בלבד. צעד שכזה יפגע בתוכניות של מיקרוסופט שזאת צפויה להשיק את השרות במלואו בתאריך ה-15 בספטמבר הקרוב והוא יהיה זמין למשתמשים בעלי מנוי ב-Xbox Game Pass.

פרוייקט xCloud \ צילום: מיקרוסופט

נשמח לראות את השתיים מגיעות להסכמים בכל הנוגע לשרות החדש על מנת שמיקרוסופט אכן תשיק אותו לא רק למשתמשי האנדרואיד, אלא גם עבור חובבי האקסבוקס בעלי מכשירי האייפון והאייפד.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra