Sonos Radio | תמונה: צילום מסך

חברת SONOS משיקה את Sonos Radio: שירות רדיו סטרימינג חינמי ללקוחותיה

הודעות לעיתונות | Press Release

Sonos משיקה היום את Sonos Radio, שירות רדיו סטרימינג בחינם, הזמין בלעדית ללקוחות Sonos ביותר מ -10 מיליון בתים ברחבי העולם. השירות החדש, משלים את אפשרויות הסטרימינג (מעל ל 120 שירותי סטרימינג) הזמינות ב- Sonos.

השירות מציג דרך הוליסטית ומגובשת להאזין לרדיו ומאגד יותר מ- 60,000 תחנות ממספר שותפי סטרימינג לצד תוכן מקורי מבית Sonos שנבחר אישית על ידי צוות אוצרים, תקליטנים ואמנים, תחנות Sonos חדשות עם בחירות מוזיקליות מגוונות המשקפות את הז’אנרים האהובים על המשתמשים, בהשראת קלאסיקות מוזיקליות לצד מוזיקה עכשווית. תחנות אמנים ללא מודעות כוללות השפעות והשראות עדכניות, החל בתחנה אישית מתום יורק (סולן ׳רדיוהאד׳). בנוסף, Sonos Sound System, יציג אמנים, סיפורים ותובנות חדשות למוזיקה של ימינו. משתמשים יכולים להאזין ברחבי העולם דרך אפליקציית Sonos כבר החל מהיום.

כיום, כמעט מחצית מזמן האזנה במערכות השמע של Sonos מוקדש לתחנות ולדיג’ייז האהובים על המשתמשים. בעידן הסטרימינג, הרדיו ממשיך להתפתח, מעורר השראה ומשלים שירותי מוסיקה ופודקאסטים לפי דרישה, ומחבר בין קהלים עולמיים המשתוקקים לגלות ולעשות חוויות האזנה משותפות.

״Sonos תמיד הקלה על הלקוחות לגלות את העושר של שירותי מוזיקה בסטרימינג על ידי בניית מוצרי פרימיום שנשמעים נהדר ועל ידי מתן אפשרות ללקוחות להשתמש בשירותים שבחרו”, אמר פטריק ספנס, מנכ”ל סונוס. “Sonos Radio מאגד שירותי רדיו בסטרימינג עם מגוון עצום של תחנות רדיו שאוצרות בצורה פשוטה ואלגנטית. זו רק ההתחלה כאשר אנו עובדים על מנת לספק שירותים שיספקו ללקוחותינו חוויה טובה יותר, ולאפשר לשותפי שירותי הסטרימינג שלנו הזדמנות להדגיש את התוכן הטוב ביותר שלהם. “

Sonos Radio מקלה על שיטוט בין תחנות הרדיו בעולם על ידי שילוב של שירותי רדיו אינטרנטיים רבים, כולל TuneIn ו- iHeartRadio, עם עוד דברים שיבואו. משתמשים יכולים להאזין למוסיקה, ספורט, חדשות ועוד מתחנות מקומיות המבוססות על מיקוד וכן לגשת לכל תחנה מרחבי העולם. Sonos Radio יתעדכן ללא הפסקה בתחנות חדשות המופעלות על ידי שותפים.

Sonos Radio | תמונה: צילום מסך

Sonos Radio מציגה תחנות רדיו מקוריות נטולות מודעות מבית Sonos שנבחרו אישית על ידי תקליטנים ואמנים שהתארחו על ידי צוות Sonos, והוקלטו באולפן שנבנה לאחרונה בחנות הדגל של Sonos בניו יורק. מאזינים ייהנו ממוסיקה חדשה, ידועה או שהתגלתה מחדש, מסיפורי מאחורי הקלעים, כמו גם משעות רדיו של אמנים אורחים כמו Tom York, Angel Olsen, JPEGMAFIA, Phoebe Bridgers, Jeff Parker (Tortoise), Vagabon ועוד בתכניות של 60 דקות עם מוסיקה ופרשנויות על אמנים מעוררי השראה, מהדורות ועבודותיו האחרונות של המארח.

מעל ל-120 שירותי סטרימינג

Sonos איגדה שותפים ארוכי שנים כדי להעביר חווית האזנה מצוינת עם Sonos Radio, מ- TuneIn ו- iHeartRadio, לנאפסטר – שירות הסטרימינג הראשון אי פעם ב Sonos. שירות Sonos Radio הוקם כדי לספק למשתמשים מקור לא רק לגלות מוזיקה חדשה, אלא גם את השירותים האחרים של Sonos. כפלטפורמה, Sonos Radio ימשיך להציג ולחנוך תחנות חדשות ולהציע תוכן משותפי Sonos השונים.

זמינות

Sonos Radio מעניק ללקוחות חווית מוזיקה נהדרת, הכל כבר עולה כעת בתפריט הגלישה של אפליקציית Sonos עם עדכון התוכנה של היום.

תחנות רדיו עולמיות זמינות לכל הלקוחות ברחבי העולם. התחנות המקוריות של Sonos, יהיו זמינות תחילה בארצות הברית, קנדה, בריטניה, אירלנד, ואוסטרליה. לאחר מכן תגיע תמיכה במדינות נוספות.

שתפו כתבה