אחרי שנתנה נוק אאוט לסנאפצ'אט, אינסטגרם חופרת בור לאפליקציה אחרת שמאיימת לקחת ממנה את הקהל הצעיר – Tik Tok.
ג'יין מנצ'ון וונג, מפתחת עצמאית וחוקרת אפליקציות, מצאה את המלחמה העסקית הבאה של אינסטגרם עוד לפני שהחברה שיחררה אותה. וונג הצליחה להפעיל ברשת החברתית פיצ'ר חדש שיאפשר למשתמשים לצלם את עצמם עושים "ליפסינק" יצירתי לשירים ולהעלות ישירות לרשת החברתית.
למי שמעורב בקהל הילדים והנוער של היום, יש אפליקציה אחת שעושה את אותו הדבר וסוחפת אחריה סקטור שלם של מעריצים והיא Tik Tok. האפליקציה, שבעבר נודעה בשם 'מיוזיקלי', הפכה לפופולארית בין בני הנוער ואף הפכה כמה מהם לכוכבי רשת מוכרים ומרוויחים.
Instagram is working on “Clips”, a Story Camera feature “inspired” by TikTok
I have a mini surprise in my new blog: https://t.co/wOGfCOlQCg pic.twitter.com/pAd7NHA5nJ
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) September 11, 2019
אחרי ששיכפלה את ההצלחה של סנאפצ'אט וגרמה לנטישה המונית לכיוון ה'סטוריז', אינסטגרם טוענת עוד כמה קליעים ומכוונת למכונת הצעירים הבאה. בדומה לטיק טוק, אינסטגרם תכלול אצלה (במה שכרגע ייקרא Clips) אפשרות לערוך את הקליפ, לבחור את השיר ומהירותו ואף להתחיל טיימר שייתן לכם כמה שניות להתארגן. הפיצ'ר יהיה חלק מעמוד צילומי הסטורי הנוכחי.
האם אנחנו צפויים לראות את סופה של טיק טוק? האם אינסטגרם, שבראשה עומדת פייסבוק, תצליח לשחזר את הצלחת הסטוריז עם 'קליפס'? כנראה שנדע זאת בקרוב.