חברת LG הכריזה על K40S ו-K50S – מכשירי דגל במחירים ידידותיים

הודעות לעיתונות | Press Release

חברת LG תחשוף בתערוכת IFA 2019 בברלין סמארטפונים חדשים בסדרת ה-K המיועדת לשוק הבינוני והמוזל – ה-K50S ו-K40S. סדרת דגמי ה-K המשודרגת מצוידת במצלמות משופרות, תצוגה טובה יותר וסוללה גדולה יותר לצד שיפורים נוספים ולטובת חווית מולטימדיה איכותית ובמחיר אטרקטיבי.

בדומה למכשירי הדגל של LG מסדרות G ו-V, גם LG K50S מציג שלוש מצלמות אחוריות: 13MP עם PDAF, 5MP עם זווית רחבה ועדשת 2MP עם חיישן עומק. חיישן העומק מייצר הפרדה ברורה יותר בין האובייקט לבין הרקע בעת צילום פורטרטים ליצירת עומק שדה מציאותי יותר. LG K40S מציע שתי מצלמות אחוריות: עדשת 13MP עם PDAF, ו-5MP עם זווית רחבה. כמכשירים הראשונים של סדרת K המציעים זווית רחבה, שני הסמארטפונים הם כעת מושלמים לתמונות קבוצתיות גדולות ונופים מדהימים.

LG K50S | תמונה: LG

מכשירים אלו, המוצעים במחיר אטרקטיבי, עוצבו לחוויית משחק וצריכת תוכן מעולים, ומתהדרים במסכים האופייניים יותר למכשירי פרמיום. ה- K50S מגיע עם תצוגת FullVision ענקית בגודל 6.5 אינץ’, בעוד K40S מציע מסך 6.1 אינץ’ HD+ נדיב לא פחות. עם שוליים מינימליים ופתח קטן ומעוצב לפתיחת המצלמה הקדמית, שני המכשירים מספקים עיצוב עדין ומודרני וחווית משתמש מרתקת יותר. ומכיוון שניתן ליהנות מתוכן נהדר רק עם סאונד נהדר, שני הסמארטפונים מספקים שמע מציאותי ודינאמי עם DTS: X 3D היקפי.

LG K40S | תמונה: LG

התכונות המשופרות של דגמי ה- K האחרונים של LG מגובות ביסודות מוצקים המשותפים לכל הטלפונים החכמים של LG. מכשירי K50S ו-K40S מקפידים לעמוד בדרישות היומיומיות של המשתמש, באמצעות עמידה בתקן הצבאי אמריקני MIL-STD-810D, ובסוללות אופטימליות המבטיחות שימוש ממושך ומהנה במולטימדיות בנוסף, שימוש ב-Google Assistant נמצא במרחק כפתור אחד בלבד.

סדרת ה-K החדשה תהיה זמינה באירופה, אמריקה הלטינית ואסיה החל מאוקטובר הקרוב בשני צבעים- שחור Aurora ו-כחול Moroccan חדש. מחירים ייחשפו בהמשך.

שתפו כתבה