תקופת החגים בארה"ב ובעולם זו היא אחת התקופות העמוסות אשר בהן אנשים רבים מסביב לעולם יוצאים ועושים את מסע הקניות שלהם, חוסכים כסף רוב חודשי השנה על מנת להנות מהמבצעים השווים שמחכים להם בבלק פריידי (Black Friday) ובכריסטמס.
השנה בחברת אפל דווקא ניסו לעשות משהו קצת שונה מבשנים קודמות. החברה פרסמה את פרסומת החג שתלווה אותה לתקופה של החודשיים הקרובים אשר זאת תעלה לשידור בערוצי הטלוויזיה, באינטרנט וכמובן באתר החברה אשר כבר עכשיו מאפשר לרוכשים לרכוש מתנות עבור החגים.
הפרסומת השנה מתמקדת בפתיחת הלב ולקבל את השונה, ומה שמפתיע אותנו דווקא, כי אפל כמעט ולא עשתה שימוש במוצרים שלה על מנת לשווק את המוצרים בתקופת החגים העמוסה. הפרסומת מתעסקת ב"מפלצת" פרנקי, אשר זה מנסה להיות חלק מרוח החג כאשר כולם מפחדים ממנו, שם מראה אפל את הקרע בחברה ועל מנת שחודשי החג יעברו בשלום, זאת רוצה שאנשים יפתחו את הלב ויקבלו את האחר. אהבנו.