הוכרז: Xiaomi Mi 9 – שלוש מצלמות, זיהוי ביומטרי מתקדם ורמת גימור גבוהה

אלדד מטמון | Eldad Matmon
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon - עורך ראשי

חברת הטכנולוגיה הסינית שיאומי (Xiaomi) הכריזה היום על ממשיך דורו של מכשיר ה-Mi 8 והוא לא אחר מאשר Mi 9. המכשיר החדש מגיע עם מפרט מתקדם ביותר ואיכות בנייה גבוהה, לצד מחיר סביר ביותר שאינו שובר את הכיס.

מפרט על קצה המזלג

מבלי להלאות אתכם בפרטים הטכניים יותר מדי, נשתדל להדגיש רק את הדברים המשמעותיים. המכשיר החדש מבית שיאומי כולל מסך בגודל 6.39 אינץ’ מסוג AMOLED עם שוליים דקיקים עם רזולוציה של 1080p, “סנטר” צר ומגרעת קטנה בראשו עבור מצלמת הסלפי. המכשיר יישא בתוכו בגאווה את ערכת השבבים המתקדמת ביותר מבית קוואלקום, Snapdragon 855, שצפוי לעטר מכשירים נוספים בשנת 2019. לצד ערכת השבבים המתקדמת, ציידה החברה את המכשיר בשלוש תצורות זיכרון עבודה של 6, 8 או 12 ג’יגה בייט. את כל מכלול המכשיר תריץ סוללת 3,300 מיליאמפר/שעה עם אפשרות לטעינה מהירה מלאה בתוך שעה.

מעבד ה-Snapdragon 855 בתוך Xiaomi Mi 9 | תמונה: Xiaomi

במכשיר הקודם בסדרה, שיאומי הציגה את קורא טביעת האצבע האופטי מתחת למסך והייתה בין היצרניות הראשונות להשתמש בטכנולוגיה הזו, במכשיר ה-Mi 9 החברה משאירה את הפיצ’ר ואף משפרת לו את יכולת הקריאה ואיזור הזיהוי. במקום איזור ייעודי לזיהוי טביעת האצבע, כעת ניתן להניח את האצבע המוגדרת בכל מקום באיזור התחתון של המכשיר כדי לפתוח את נעילת המכשיר.

בתחום הצילום תמצאו מערך משולש של מצלמות בגב המכשיר הכולל חיישני צילום בגודל של 48, 12 ו-16 מגה פיקסל, כאשר אחת מתפקדת כראשית, השנייה בעלת עדשת טלפוטו לצילומי זום, והשלישית בעלת עדשה רחבה, בהתאמה. מצלמת הסלפי תכלול חיישן צילום של 20 מגה פיקסל עם תכונות היופי של ה-AI של החברה.

[aps_product_features id=”42023″ style=”list”]

למפרט המלא לחצו כאן >>

תוכנה וגיימינג

על המכשיר תרוץ מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסת 9.0 עם ממשק המשתמש המוכר של החברה – MIUI 10.  שיאומי מציגה את ה-Mi 9 עם מספר פיצ’רים חדשים וביניהם מצב קריאה חדש שמשפר את נוחות הקריאה של מסמכי טקסט ואתרים, מצב “אור שמש” המגביר את בהירות המכשיר ומבצע אופטימיזציה לצבעי המכשיר כדי לשפר את נראות הפרטים במסך, וגם במצב ההפוך, כאשר המכשיר מוריד את בהירות המסך בחושך הוא עדיין מאפשר קריאה וצפייה טובה יותר, גם כשהמסך חשוך.

שיאומי מציגה גם שני פיצ’רים המוכרים לנו דווקא ממוצרים אחרים אך עם שיפור קל. פונקציונאליות ה-Always On המאפשרת לראות פריטים על מסך המכשיר גם כשהוא לא בפעולה, כוללת עכשיו פלטת צבעים השוברת את המונוכרומטיות שהכרנו בפיצ’ר שכזה עד היום. בנוסף מוסיפה החברה גם אפשרות לרקעים דינמיים, המוכרים לנו בעיקר ממחשבי המק של אפל, שלמעשה משתנים לפי שעות היום.

לגיימרים שביניכם שיאומי דאגה לספק לכם את רמת הביצועים הגבוהה ביותר באמצעת פיצ’ר Game Turbo. הפיצ’ר מאפשר למכשיר לזהות מתי מופעלים משחקים ולספק עבורם את כל הצרכים האנרגטיים הנדרשים כדי לספק לכם את החוויה המושלמת.

איכות הבנייה וגוף המכשיר

שיאומי עשתה עבודה טובה באיכות הבנייה והרכיבה את המכשיר מפלדת אל חלד בעיצוב פרימיום, המכוסה בפלטת צבעים מרעננת. העיצוב חלק ונקי והקטנת השול התחתון מגדילה את יחס המסך למכשיר ומאפשרת תצוגה גדולה ומרהיבה יותר. למכשיר גב מעוגל, כזה שמזכיר קצת את מכשיר ה-Mate 20 של וואווי.

תמונה: Xiaomi

עוד פיצ’ר פיזי נראה לעין הוא כפתור ייעודי עבור העוזרת הוירטואלית של גוגל – Google Assistant, כפי שהוסיפה LG במכשיר הדגל האחרון שלה וכמו מכשירי הדגל של סמסונג, הכוללים כפתור ייעודי עבור Bixby.

תמונה: Xiaomi

מחיר וזמינות

המכשיר יגיע בצבעים סגול, כחול ושחור, ובמחירים הנעים בין 445 דולר ל-595 דולר עבור גרסת ה-Explorer (הכוללת 12 ג”ב RAM, איחסון של 256 ג”ב וגב שקוף). המכשירים החדשים ישווקו כרגע רק בסין ועדיין לא ידוע אם יגיעו לישראל.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מנהל מוצר ביום וסקרן טכנולוגי בכל רגע נתון. אוהב פיתרונות טכנולוגים ותמיד מחפש את הדבר המרגש הבא שישתלט על העולם. נהנה מכל העולמות וכל מערכות ההפעלה ובעל זוית ביקורתית על כל חידוש שיוצא. בעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית וכן הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגרים עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13. ממקימי אתר The Verifier, יוצא איחוד האתרים GSM-Israel ו-TechIT של אבי דוד. | סלולרי: iPhone 14 Pro סלולרי: Pixel 7 Pro שעון חכם: Apple Watch S7 שעון חכם: Pixel Watch