חברת LG חשפה טלוויזיה נגללת עם תמיכה בAirPlay 2 של אפל

אלדד מטמון | Eldad Matmon
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon - עורך ראשי

כחלק מתערוכת CES השנתית בווגאס, הציגה LG טלוויזיה דור חדש של טלוויזיות אשר עשויות לשנות את הרגלי הצפייה שלכם, ואולי גם לחסוך לכם מקום בבית.

אחרי שדובר רבות על המסכים המתקפלים, הקמורים והגמישים בשנים האחרונות, כעת הטכנולוגיה עולה שלב ומציגה מוצרים המאפשרים לנו לשחק יותר עם גמישות המסכים. אחת החברות שמנצלות את הטכנולוגיה היא LG, שהציגה דור חדש של טלוויזיות בתערוכת CES הגדולה בווגאס – LG SIGNATURE OLED TV R.

LG SIGNATURE OLED TV | תמונה: LG

הטלוויזיה החדשה של LG עושה שימוש בטכנולוגיית מסך גמיש ומגיעה למעשה מגולגלת בתוך קופסה גדולה. לטלוויזיה החדשה מספר מצבים המאפשרים למשתמש לנצל את החלל סביב הטלוויזיה בצורה דינאמית. המצב העיקרי הוא כמובן המסך המלא, בו הטלוויזיה נגללת החוצה לגודלה המלא של 65 האינצ’ים כדי לספק חוויית צפייה מיטבית.

LG SIGNATURE OLED TV | תמונה: LG

מצב נוסף הוא Line View, בו הטלוויזיה נגללת החוצה רק חלקית ומשאירה “קו צפייה” פשוט שעונה על הצורך הפשוט יותר שלא דורש את המסך המלא, כמו למשל תצוגת שעון קבועה, מזג אויר, הצגת תמונות מתחלפות ועוד. המצב השלישי והאחרון הוא מצבי “אפסי” בו למעשה הטלוויזיה נשארת בקופסה בה היא מתגוררת שלמעשה משמשת גם כמקרן קול איכותי, המאפשר לכם להאזין למוזיקה או רדיו מבלי שהטלוויזיה תתפוס מקום בחלל החדר.

וזה לא הכל

לצד גמישות מסך הטלוויזיה ומקרן הקול המובנה, LG כמובן לא מוותרת על האינטליגנציה של הטלוויזיה אשר מגיעה מצויידת בעוזרת הקולית של אמזון, אלכסה, ומתאפשר בכל אחד משלושת מצבי הטלוויזיה. בנוסף, LG מציגה תמיכה ב-AirPlay 2 ו- HomeKit של אפל המאפשר למשתמשים בעלי מכשירי iOS לשדר תכנים בטלוויזיה הישר ממכשירים או מ-iTunes, בנוסף לאפשרות השימוש גם בעוזרת הקולית של אפל, סירי.

מה דעתכם על הטלוויזיה החדשה של LG? האם זוהי הפעם הראשונה שמסך גמיש מצא שימוש הגיוני? שתפו אותנו בתגובות

שתפו כתבה
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מנהל מוצר ביום וסקרן טכנולוגי בכל רגע נתון. אוהב פיתרונות טכנולוגים ותמיד מחפש את הדבר המרגש הבא שישתלט על העולם. נהנה מכל העולמות וכל מערכות ההפעלה ובעל זוית ביקורתית על כל חידוש שיוצא. בעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית וכן הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגרים עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13. ממקימי אתר The Verifier, יוצא איחוד האתרים GSM-Israel ו-TechIT של אבי דוד. | סלולרי: iPhone 14 Pro סלולרי: Pixel 7 Pro שעון חכם: Apple Watch S7 שעון חכם: Pixel Watch