ימי החסד בהם למעלה מ-1.5 מיליארד משתמשים נהנו ללא פרסומות באפליקציית WhatsApp עומדים להגיע לסיומם. סמנכ"ל השרות כריס דאנילס (Chris Daniels) הגיע לביקור בהודו ובו הוא מדווח כי החברה עובדת בימים אלו על שיפור השרות בכל הנוגע לנושא האבטחה ושמירה על המידע האישי של המשתמש.
פרסומות $$$
מאז שפרש מתפקידו יאן קום מנכ"ל והיוצרים של השרות, בפייסבוק נערכים להוסיף שרותי פרסום אשר נמנעו על ידי קום בעצמו, אשר לבסוף אלו אחד מהסיבות אשר הובילו אותו לפרוש. פייסבוק מתכוונת לשלב פרסומות ב"סטטוסים" או אם תרצו בסטורי. תאפשר לחברות ולמפרסמים לשלב מודעות בתוך הסטטוסים, דבר אשר יאפשר לאותם המפרסמים להגיע ליותר משתמשים, או אם תרצו, 1.5 מיליארד. שבסופו יתורגם ללא מעט כסף עבור חברת האם פייסבוק אשר רכשה את השרות במחיר של 19 מיליארד דולר.
כחלק מהביקור של סמנכ"ל החברה כריס דאנילס בהודו, הוא נפגש עם אנשי ממשל אשר ביקשו כי יש לעקוב אחר הודעות אשר מכילות מידע של פייק ניוז ופשע. כריס כמובן ענה על השאלה שאין באפשרות החברה לעקוב אחר הודעות ומשתמשים ושהם אינם מתכוונים לשנות את הצפנת ההודעות. הודו מונה למעלה מ-200 מיליון משתמשים בשרות אשר הופך אותה למדינה הגדולה והיחידה בעולם עם כמות כה גדולה של משתמשים.
WhatsApp ופייסבוק ישיקיעו יחדיו 250 אלף דולר בעסקים קטנים על מנת לקדם את העסק דרך WhatsApp Business ודרך שרותי הפרסום והפלטפורמה של פייסבוק. דבר אשר יעזור לעסקים קטנים להגיע לקהל משתמשים רחב יותר על ידי שימוש בכלי בתי העסק אשר מציעות השתיים. בנוסף, 250 אלף נוספים יגיעו אל 5 המקומות הראשונים שיתחרו בתחרות ה-"'WhatsApp StartUp Challenge'".
האם פרסומות ב-WhatsApp יגרמו לכם לעבור לאפליקציות מתחרות? שתפו אותנו בתגובות