• עמוד הבית
  • סלולר
  • מדריכים
  • מחשבים וחומרה
  • סקירות
  • טיפ אנונימי
The Verifier
  • עמוד הבית
  • סלולר
  • מדריכים
  • מחשבים וחומרה
  • סקירות
  • טיפ אנונימי
אין תוצאות
לכל התוצאות
The Verifier
  • עמוד הבית
  • סלולר
  • מדריכים
  • מחשבים וחומרה
  • סקירות
  • טיפ אנונימי
אין תוצאות
לכל התוצאות
The Verifier
אין תוצאות
לכל התוצאות

חברת האוטו-טק HARMAN פותחת מרכז מחקר ופיתוח בישראל הכולל מעבדת רכב חכם

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon
31 באוקטובר 2018
זמן קריאה: 1 דקות
חברת האוטו-טק HARMAN פותחת מרכז מחקר ופיתוח בישראל הכולל מעבדת רכב חכם

מימין: אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל, יובל ויסגלס, סגן נשיא פתרונות הגנת סייבר ודינש פאליוול, מנכ״ל HARMAN | צילום: אורן טסלר

HARMAN International, הנמצאת בבעלות מלאה של סמסונג, ומתמחה בפיתוח של מוצרים וטכנולוגיות מתקדמות עבור תעשיית הרכב, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, הודיעה על הרחבת נוכחות החברה בישראל. HARMAN מאחדת את פעילות 3 מרכזי הפיתוח שלה, המפוזרת כיום במספר אתרים, למבנה אחד בהוד השרון, בשטח של מעל 4,300 מ״ר. המבנה החדש בן שלוש הקומות כולל מעבדת רכב חכם, במסגרתה יוכל הצוות הישראלי לחקור ולבחון בתנאי אמת את הפתרונות שמפותחים בישראל בתחומי העברת עדכוני תוכנה אלחוטיים למכוניות ופתרונות ענן לכלי רכב.

בטקס חנוכת המרכז החדש שהתקיים בנוכחות נשיא ומנכ״ל HARMAN, דינש פאליוול, דיבר האורח על החשיבות של הגידול בפעילות החברה בישראל. ״אנו מוכנים כעת לשלב הבא בצמיחה שלנו – מכוניות מקושרות ונהיגה אוטונומית. לרוח היזמית והחדשנות שרואים כאן בישראל יש חלק חשוב ומשמעותי באסטרטגיה הזו״, אמר פאליוול.

פאליוול, שהוזמן לישראל לשמש כדובר מרכזי בכנס השנתי של מנהלת תחליפי דלקים במשרד רוה״מ, Smart Mobility Summit, שנערך השבוע בתל אביב, אף נפגש עם ראש הממשלה מר בנימין נתניהו, ובהמשך ינצל את ביקורו לפגוש אנשי מפתח וחברות הפעילות בתעשיית הרכב והתחבורה החכמה.

בנימין נתניהו ודינש פאליוול, מנכ״ל HARMAN | צילום: אורן טסלר

״כמנהיגת חדשנות עלינו לבנות צוותים חזקים על פני כל הגלובוס. מהודו, לארה״ב ומישראל לסין, האנשים שלנו, הן במדינות מפותחות והן באזורים בצמיחה, יוצרים את העתיד של הקישוריות״, אמר פאליוול. ״הכוח של העובדים שלנו, שטמון בגיוונו, והקשר העמוק שיש לנו עם סמסונג, ממצבים אותנו בתפקיד מרכזי, הן בבתים והן במכוניות״.

אחת מהסיבות למעבר של HARMAN למבנה החדש נובעת מהצורך במקום לקליטת עשרות עובדים חדשים, בשל גידול מתמשך של פעילות החברה בישראל. כמרכז חדשנות, פועל כיום בישראל צוות מיומן ומקצועי של אנשי פיתוח ומהנדסים בכירים, שמתמקד בין היתר, בפיתוח טכנולוגיות ענן, הגנת סייבר ועדכוני תוכנה מרחוק, אשר יעצבו את העתיד בתחומי הרכבים האוטונומיים, פלטפורמות מקושרות ומציאות רבודה, עבור לקוחות החברה ושותפיה.

>> הצטרפו אל קבוצת הטלגרם שלנו <<

מימין: אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל, יובל ויסגלס, סגן נשיא פתרונות הגנת סייבר ב-HARMAN ודינש פאליוול, מנכ״ל | צילום: אורן טסלר

לדברי אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל וסגן נשיא בכיר לפלטפורמות תוכנה, קצב הגידול של היקפי הפעילות של החברה בעולם ובישראל הוא מהיר וההשלכות המידיות הן קליטה קבועה של עובדים. ״אנו מחפשים כל הזמן את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר בתחום. היה חשוב לנו שכולם יעבדו במקום אחד, כשהם תורמים במשותף לפיתוח מוצרים ופתרונות שמעצבים כיום את עתיד תעשיית הרכב העולמית״, אמר בצלאלי.

HARMAN רכשה בחמש השנים האחרונות בישראל שלוש חברות סטארט-אפ: iOnRoad , המפתחת מערכות AR לכלי רכב, Red Bend, שמאפשרת לחבר את המכוניות של היום לענן וחברת הגנת הסייבר לרכב TowerSec.

מימין: דינש פאליוול, מנכ״ל HARMAN, אורן בצלאלי, מנכ״ל HARMAN ישראל, יובל ויסגלס, סגן נשיא פתרונות הגנת סייבר ב-HARMAN | צילום: אורן טסלר

HARMAN מתכננת ומייצרת מוצרים מקושרים ופתרונות עבור יצרני מכוניות, צרכנים וארגונים ברחבי העולם, ביניהם: מערכות מכוניות מקושרות (חכמות), מוצרי אודיו ווידאו, פתרונות אוטומציה ארגוניים ושירותים התומכים באינטרנט של הדברים (IoT). שרותי התוכנה של HARMAN מניעים מיליארדי מערכות ומכשירים ניידים, כשהם מקושרים ומאובטחים על פני כל הפלטפורמות בהן הם פועלים, מהעבודה, דרך הבית ועד למכונית ולמובייל. החברה מעסיקה מעל 30,000 עובדים ברחבי העולם. בשנת 2017 נרכשה החברה על ידי חברת סמסונג אלקטרוניקס תמורת 8 מיליארד דולר.

>> הרשמו לערוץ היוטיוב שלנו <<

תגיות: car techconnected cardinesh paliwellharmanSamsungאורן בצלאליבנימין נתניהודינש פאליוולהרמןהרמן אינטרנשיונליובל ויסגלססמסונגרכב חכםרכבים חכמים
שיתוףציוץשליחהשיתוףשליחה
אלדד מטמון | Eldad Matmon

אלדד מטמון | Eldad Matmon

ממקימי האתר והעורך הראשי. בעל ניסיון עשיר בכתיבה באתרים טכנולוגיים ומשיכה לא מוסברת לתחום. לא מסוגל להתחייב למכשיר אחד ואוהב להתנסות בממשקים ומערכות הפעלה שונות. גילוי נאות: עובד יבמ ישראל אך כל הכתוב באתר משקף את דעתי הבלעדית ואינו מייצג בשום צורה את חברת יבמ.

הפוסט הבא
האם מנכ”ל אפל טים קוק חשף את האייפון 8?

אפל מסכמת את שנת 2018 עם חומרה רעננה ועדיין בלי זכר למשטח הטעינה האלחוטי

מוצרים בהנחות מיוחדות לגולשים



הצטרפו לדיונים

  • אבי דוד | Avi David אבי דוד | Avi David בכיף! מוזמן לעדכן 🙂

    בעיות ידועות ב-iOS 14 ואיך לפתור אותם ·  5 בJanuary 2021

  • Oren Maman Oren Maman אבי תודה, ביצעתי איפוס הגדרות נמתין, אם לא יסתדר אחייג...

    בעיות ידועות ב-iOS 14 ואיך לפתור אותם ·  5 בJanuary 2021

  • אבי דוד | Avi David אבי דוד | Avi David היי אורן, נשמע מוזר. ממתי התופעה החלה להופיע? הייתי מציע...

    בעיות ידועות ב-iOS 14 ואיך לפתור אותם ·  4 בJanuary 2021

  • Oren Maman Oren Maman שלום, תופעה מוזרה, אחת לכמה ימים במהלך שיחה נכנסת אני לא...

    בעיות ידועות ב-iOS 14 ואיך לפתור אותם ·  3 בJanuary 2021

  • אבי דוד | Avi David אבי דוד | Avi David מסתבר שלא רק סמסונג ואפל, יצרניות נוספות הולכות באותה...

    סמסונג מעלימה כל פרסום כנגד אפל והחיסרון במטען שלא מגיע בקופסה ·  26 בDecember 2020

The Verifier

© 2021 כל הזכויות שמורות ל-The Verifier

ניווט באתר

  • אודות
  • תנאי שימוש
  • צור קשר
  • הצטרפו אלינו

אנחנו גם ברשתות החברתיות

אין תוצאות
לכל התוצאות
  • עמוד הבית
  • סלולר
  • מדריכים
  • מחשבים וחומרה
  • סקירות
  • טיפ אנונימי

© 2021 כל הזכויות שמורות ל-The Verifier