חברת ספוטיפיי (Spotify) עשתה מייקאובר רציני לאפליקציה, המכוון בעיקר ללקוחות הפרימיום שלה אשר משלמים על מינוי חודשי לשירות. בין השינויים הויזואלים תוכלו לראות כעת פחות כפתורים, שיפור במנוע החיפוש באפליקציה ועיצוב מחודש של קטגוריית הרדיו. אך השינוי הכי מורגש הוא חוויית הניווט החדשה בתוך האפליקציה.
ספוטיפיי לראשונה שוברת מסורתיות ומפחיתה את חמשת כפתורי הניווט לשלושה בלבד שיכללו את מקש הבית, החיפוש וה'ספריה שלי'. ההמלצות האישיות יופיעו כעת בעמוד הבית ונוסף על חיפוש הפודקאסטים, אלבומים או שירים שונים, תוכלו כעת למצוא את ההתאמות האישיות ל-Top Genres. אזור ה-Browse, העיון, עבר לשורת החיפוש בעיצוב החדש ומפנה לנושאים כמו Top Charts, רשימות השמעה מומלצות, מוזיקה לפי מצב רוח, ז'אנר, פעילות ועוד.
את איזור הרדיו, שינתה ספוטיפיי ככל הנראה בהשראת שירות הרדיו המוכר פנדורה, אך לעומתה, ספוטיפיי לא תבקש מהמשתמשים לסמן לייק או דיסלייק אלא תתאים את רשימת ההשמעה ברדיו על פי הנתונים שכבר יש לה על המשתמשים. שירות הרדיו יהיה זמין גם במצב לא מקוון כאשר אנחנו לא מחוברים לרשת ורק למנויי פרימיום כמובן.
השינויים מצטרפים גם להכרזה האחרונה מבית החברה שהחלה להפיץ את גרסת האפליקציה עבור מכשירים לבישים שתומכים במערכת ההפעלה מבית גוגל, ה-WearOS.
העדכונים האחרונים באפליקציית שירות הזרמת המוזיקה באים בעיתוי שבו הפסידה החברה נתח לא קטן לאפל בצפון אמריקה עם שירות Pandora הידוע, שנרכש לאחרונה על ידי Sirius XM עבור לא פחות מ-3.5 מיליארד דולר. כמות משתמשי הפרימיום של ספוטיפיי גדלה ל-83 מיליון מנויים ברבע השני לשנת 2018 וכמות המנויים הפעילים שלה עומד על 180 מיליון מנויים, מה שעדיין מציב אותה בראש התחרות.
העדכון כאמור הופץ באופן גלובלי לכלל מנויי הפרימיום ב-iOS ואנדרואיד.