החודש ספוטיפיי (Spotify) חוגגת עשור להיווסדה עם קמפיין "Decade Of Discovery". הקמפיין סוקר את התגליות הגדולות שהיו במוזיקה באותה תקופה דרך העיניים של Spotify. מידע זה כולל את האמנים המושמעים ביותר בעשור האחרון, 10 השירים המושמעים ביותר ואת הזמר הראשון שהגיע למיליארד הזרמות.
ב-Spotify משתמשים כעת יותר מ-180 מיליון מאזינים פעילים בכל חודש ב-65 מדינות. נכון ל-31 לאוגוסט, 2018, Spotify שילמה יותר מ-10 מיליון אירו עבור זכויות יוצרים. אוהבי המוזיקה יכולים ליהנות מספריה בעלת מגוון של 40 מיליון שירים ופודקאסטים ויותר מ-3 מיליארד פלייליסטים אשר נוצרו על-ידי משתמשים. נכון להיום, ישנם מעל 2,000 ז'אנרים אשר נמצאים ב-Spotify, ביניהם: Wonky (מוזיקה אלקטרונית מסונתזת עם חתימות זמן מיוחדות), Shimmer Pop (הבן דוד השוודי של מוזיקת פופ אינדית ואינדיטרוניקה) ובלוז בריטי (בלוז רק עם ניחוח בריטי).
עוד נתון מעניין, על פי ספוטיפיי, הוא הגיוון בהאזנה למוזיקה אצל המשתמשים, המאזינים להם בכל חודש. מגוון האומנים שהמשתמש ממוצע מאזין עולה ב-8% בכל שנה במהלך ה-10 שנים. ב-3 השנים האחרונות המספר הזה עולה ב-40%, מה שמצביע על החוזק של הפלייליסטים האישיים ואלו שנערכים על ידי עורכים, מה שאומר שאנשים מקשיבים ליותר ויותר אומנים באופן קבוע.
בין האומנים המושמעים ביותר בשירות ספוטיפיי תוכלו למצוא אומנים כגון דרייק, אד שירן, ריהאנה, אריאנה גרנדה, ג'סטין ביבר ועוד רבים ומוכרים. Spotify כעת מציעה את הפלייליסט הרשמי לסיכום העשור – Decade of Discovery הכולל את האמנים המושמעים ביותר בעשור האחרון ב-Spotify, שכולל את השירים Wake Me Up של Avicii וגם Take Me To Church של Hozier ו-Humble של Kendrick Lamar.