בלעדי: אפל תשיק Apple TV דור 6 עם קיבולת אחסון של 128 ג’יגה בייט

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

לפני כשנתיים דיווחנו כי חברת אפל עובדת על גרסה חדשה של מערכת ההפעלה ה-tvOS עם תמיכה בריבוי משתמשים, תמונה בתוך תמונה ועוד. מאז השיקה אפל את גרסת ה-4K של הסטרימר עם קיבלות של 64GB שעלותה עומדת כיום על $199 דולר.

עיבוד תמונה: אלדד מטמון

עדכון מערכת ה-tvOS 12 שוחרר בשבוע שעבר למחזיקי האפל טיוי 4 והאפל טיוי 4K אשר הביא עימו תמיכה בדולבי אטום והוספה של שומרי מסך אשר צולמו מהחלל והוספת שידור חי מתוך ארועי ספורט שונים. פיצ’רים מרעישים לא היו. ל-The Verifier נודע כי החברה החליטה לדחות את כל החידושים עליה היא עובדת בשנים האחרונות על מנת להשיק את גרסה חדישה לסטרימר יחד עם פיצ’רים חדשים אשר יראו אור רק בשנה הבאה.

שומרי מסך מהחלל ב-tvOS 12 \ צילום: אפל

חברת אפל צפוייה להשיק בשנה הבאה את הגרסה חדשה לסטרימר אשר יקרא Apple TV דור 6 ויגיע עם קיבלות של אחסון חדשה בגודל של 128GB ויחד עם מערכת ההפעלה ה-tvOS 13 שתכלול תמונה בתוך תמונה, אפשרות התחברות עם משתמש אחר (כעת לא ידוע אם האפשרות הנ”ל תהיה לשרות הוידאו החדש של החברה או לכלל המערכת) ועוד מספר חידושים.

עיבוד תמונה: אלדד מטמון

שרות הוידאו של החברה אשר עובדת עלי ובימים אלו אף הוא יושק רק בשנה הבאה ועלותו החודשית צפויה לעמוד על 14.99$ לחודש למשתמש יחיד וחבילה של עד 5 משתמשים אשר מחירה עדיין אינו ידוע. כאשר השרות יכלול את הפקות המקור עליהן עובדת אפל יחד עם כל הסדרות החדשות, סרטים ועוד. ל-The Verifier נודע כי החברה תאפשר לשמור את התוכן באופן לא מקוון. ניתן יהיה להוריד פרקים שלמים ולצפות בהם בכל מקום ובכל זמן.

שרות הוידאו החדש של אפל יחליף את watch now \ צילום: אפל

עוד נודע ל-The Verifier כי אפל תחליף את שרות ה-Watch Now בשרות הסטרימינג אשר תציג לראשונה באירוע בנפרד במהלך תקופת החגים בארה”ב 2019.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra