נוקיה בטיזר לקראת הכרזת מכשיר דגל חדש ב-21 באוגוסט; הנוקיה 9?

אבי דוד | Avi David
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David - עורך משנה

חברת נוקיה (HMD Global) ממשיכה להשיק מכשירים בעלי מפרטים ומכשירים שונים מסדרת ה-Nokia אשר הותאמו לשווקים שונים מסביב לעולם. החברה מנסה להיכנס דווקא למדינות פחות מפותחות שם היא כן מצליחה למכור יותר יחידות. החברה אף מנסה להשיק מכשירים בעלי מפרט מתקדם שלא יבייש מכשירי דגל של החברות הגדולות.

בעלי אנדרואיד? האם המכשיר שברשותכם יקבל את עדכון האנדרואיד פאי 9.0? כל העדכונים >>>

בחודשים האחרונים היו מספר הדלפות ושמועות בכל הנוגע למכשיר דגל חדש עם מפרט עצום ומתקדם מסדרת הנוקיה ה-Nokia 9. עד כה, תמונה של המכשיר הדולפה ומהחברה כמובן שתיקה בכל הנוגע לאותו מכשיר. אך נראה על פי הטיזר כי המכשיר שנמצא בתמונה תואם למידות (ואם תשימו לב טוב טוב לאנטנות בתחתית המכשיר, תאומת להצללה בתמונה של הטיזר) של הנוקיה 9 ואנו צופים כי החברה תכריז על הדגם הבא שעל פי ההודעה בחשבון הטוויטר.

על פי ההודעה, בנוקיה מתרגשים להציג את המכשיר(ים) באירוע הסמארטפונים המצופה שלה. אך אנו שואלים את עצמנו, האם יהיה יותר ממכשיר אחד? האם נקבל את הנוקיה 10? כל זה ועוד ביום שלישי הקרוב. אנחנו כמובן ב-The Verifier נעדכן בעת הכרזת המכשירים החדשים כאן באתר.

רוצים לקבל את העדכונים החמים והחדשות לפני כולם? הצטרפו לעמוד הפייסבוק של The Verifier

שתפו כתבה
פורסם על ידי אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra