אפל צפויה לפתוח חנות רשמית ראשונה בישראל

אלדד מטמון | Eldad Matmon
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon - עורך ראשי

לאחר שפתחה את אפליקציית ה-Apple Store לקהל הישראלי, כעת, על פי דיווחים מאת העיתון הכלכלי גלובס, מסתמן כי אפל נמצאת במגעים עם קבוצת עזריאלי על מנת לפתוח חנות רשמית ראשונה בישראל.  המגעים אמנם עדיין ראשוניים אך הדיבור העולה מהדיווח מספר כי החנות הצפויה להפתח, תוקם לראשונה בתל אביב בקניון עזריאלי “שרונה” החדש במתחם.

מי שהתרגל לעיצוב המסורתי של אפל בחנויות מעבר לים, אולי ירצה להזכר בדבריה של החברה באירוע שקיימה ב-2016 כי כל חנויות החברה מסביב לעולם צפויות לקבל שינוי מסיבי, הכולל הכנסת הטבע אל תוך החנויות באמצעות עצים, עיצוב ביתי יותר מחומרים טבעיים ומראה משופר. מספר חנויות בעולם כבר עברו את השינוי כך שבהנחה ובאמת תפתח החברה חנות רשמית בישראל, אין ספק שהיא תשתלב בנוף האורבני של מרכז שרונה. בין הדיירים בבניין המשרדים של עזריאלי, תוכלו למצוא את משרדי פייסבוק ישראל, אמאזון, איירון סורס, דרופבוקס, סיטי בנק ועוד חברות מובילות נוספות.

ענקית הטכנולוגיה מקופרטינו מחזיקה מרכז פיתוח ישראלי, הממוקם בהרצליה, אך עד היום נמנעה מלהקים חנות קמעונאית רשמית בישראל. מהלך זה אפשר לחברת iDigital, המשווקת את מוצרי אפל, להנות מכמעט בלעדיות בתחושת החנויות המדמות את אלה של אפל מעבר לים. עד לאחרונה נהנתה איי דיגיטל מהיותה היבואנית הרשמית היחידה בישראל עד שהצטרפה אליה גם CData.

בהנחה שאפל אכן תפתח את החנות הרשמית, איידיגיטל ושאר המשווקות המורשות צפויות לחוש פגיעה מסויימת במכירות שכן הן יצטרכו להשוות את המחירים והשירות לאותה הרמה של החברה הבין לאומית.

שתפו כתבה
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מנהל מוצר ביום וסקרן טכנולוגי בכל רגע נתון. אוהב פיתרונות טכנולוגים ותמיד מחפש את הדבר המרגש הבא שישתלט על העולם. נהנה מכל העולמות וכל מערכות ההפעלה ובעל זוית ביקורתית על כל חידוש שיוצא. בעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית וכן הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגרים עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13. ממקימי אתר The Verifier, יוצא איחוד האתרים GSM-Israel ו-TechIT של אבי דוד. | סלולרי: iPhone 14 Pro סלולרי: Pixel 7 Pro שעון חכם: Apple Watch S7 שעון חכם: Pixel Watch