הוכרז: Blackberry KEYone עם מקלדת חכמה במיוחד

אלדד מטמון | Eldad Matmon
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon - עורך ראשי

היא רצתה להקדים את כולן בתקווה שזה ייתן לה יתרון, וכך הערב השיקה בלאקברי את הסמארטפון עם המקלדת החכמה – Blackberry KEYone.

בתוך גוף מתכתי מעוצב ויוקרתי, חשפה החברה הערב את מפרט המכשיר המאגד בתוכו מסך הקטן מסטנדרט המכשירים כיום בגודל של 4.5 אינץ’ (קצת קטן יותר מאייפון 6S), ברזולוציית 1080×1620, עם צפיפות פיקסלים של 433ppi. המכשיר החדש של החברה, פועל באמצעות מערכת השבבים Snapdragon 625, לצד סוללה בנפח 3,505 מיליאמפר/שעה, שעל פי החברה צפויה להחזיק יום שלם, ובמידה ולא, אפשרות ה-Boost תעזור למכשיר להטען בצורה מהירה יותר.

זיכרון העבודה (RAM) עומד על 3 ג’יגה בייט, ונפח איחסון של 32 ג’יגה-בייט, עם אפשרות להרחבה עד 2 טרה בייט.  מצלמת המכשיר הראשית מצויידת ב12 מגה-פיקסל המסוגלת להקליט וידאו באיכות 4K ב-30 פריימים לשנייה, ואילו הקדמית מצויידת בעדשת 84 מעלות ו-8 מגה פיקסל בלבד.  לעומת המפרט ה-לא מזהיר במיוחד, בלאקברי ציינה כי המכשיר יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד 7.1 היישר מהקופסה.

ואם חשבתם שבלאקברי תוותר על האייקוניות שלה במכשירים, תחשבו שנית. בלאקברי מחזירה את מקלדת ה-Quwerty המלאה בתחתית המכשיר, לאחר שנטשה אותה במכשירי DTEK 50 ו-60, ובניגוד לשאר היצרניות ההולכות בכיוון ההפוך והופכות את מרבית כפתורי ההפעלה למיותרים. אך אין זו מקלדת רגילה, שכן ה-KEYone מצוייד במקלדת חכמה שתאפשר לכם לנווט בדפדפן והאפליקציות באמצעות החלקה ימינה, שמאלה, למעלה ולמטה על המקשים עצמם, נוסף על כתיבה מהירה באמצעות החלקה על מקשי האותיות.

בנוסף, המקלדת במכשיר מאפשרת לתכנת למעלה מ-50 קיצורים לאפליקציות נבחרות. כך למשל תוכלו להגדיר כל אות במקלדת לפתוח אפליקציה מסויימת באופן מיידי, עם אפשרויות שונות ללחיצה ארוכה וקצרה – פ’ לפייסבוק, א’ אינסטגרם וכו.

ולבסוף, אי אפשר בלי תחושת הביטחון.  בלאקברי, המתהדרת ברגישותה לאבטחה, משפרת את אפליקציית ה-DTEK שלה ומציגה “חדר בקרה” המאפשר לכם לוודא שאתם שומרים על רמת אבטחה נכונה, נוסף על ההבטחה לעדכוני אבטחה חודשיים סדירים של מערכת ההפעלה.

זמינות
למכשיר החדש תג מחיר של 549 דולרים והוא יופץ בעולם החל מאפריל 2017.

מה דעתכם על המכשיר החדש? האם בלאקברי תוכל להחזיר את האהבה למקלדת הפיזית?

 

שתפו כתבה
פורסם על ידי אלדד מטמון | Eldad Matmon עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מנהל מוצר ביום וסקרן טכנולוגי בכל רגע נתון. אוהב פיתרונות טכנולוגים ותמיד מחפש את הדבר המרגש הבא שישתלט על העולם. נהנה מכל העולמות וכל מערכות ההפעלה ובעל זוית ביקורתית על כל חידוש שיוצא. בעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית וכן הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגרים עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13. ממקימי אתר The Verifier, יוצא איחוד האתרים GSM-Israel ו-TechIT של אבי דוד. | סלולרי: iPhone 14 Pro סלולרי: Pixel 7 Pro שעון חכם: Apple Watch S7 שעון חכם: Pixel Watch