חברת רוקסטאר גיימס וחברת האם טייק-טו אינטראקטיב שמו סוף לחודשים של ספקולציות וחשפו רשמית את תמחור המשחק Grand Theft Auto VI. גרסת הבסיס של המשחק תעלה 79.99 דולר, בעוד שגרסת האולטימייט תדרוש מהשחקנים להיפרד מ-99.99 דולר.
תג המחיר הזה עמד במוקד של ויכוח סוער בקרב מעריצים ובכירי התעשייה בתקופה האחרונה. ההחלטה לחצות את רף המחירים המקובל אינה מקרית, שכן מדובר בהשקה שצפויה להיות הגדולה ביותר בהיסטוריה של מוצרי הבידור.

המכירה המוקדמת בגרסה הדיגיטלית תיפתח היום (ב-25 ביוני 2026) עבור קונסולות הפלייסטיישן 5 וה-Xbox Series X|S. שחקנים שירכשו את המשחק מראש יוכלו להתחיל להוריד אותו לקונסולות החל מ-12 בנובמבר, שבוע בדיוק לפני ההשקה הרשמית שתתקיים ב-19 בנובמבר.
קופסת פלסטיק ללא דיסק
רוכשי המהדורה הפיזית, שתוצע למכירה גם היא החל מ-12 בנובמבר, יגלו שהקופסה שהם מחזיקים ביד ריקה ממדיה מגנטית. רוקסטאר אישרה כי הגרסה הפיזית לא תכלול דיסק כלל ותגיע עם קוד הורדה בלבד, עובדה שפוגעת באספנים ובשחקנים שמעדיפים עותקים פיזיים.

גרסת הבסיס תתמקד בחוויית השחקן היחיד, שמוגדרת על ידי החברה כאבולוציה הגדולה והסוחפת ביותר של הסדרה עד כה. שחקנים שישדרגו לגרסת האולטימייט יקבלו אוסף בלעדי של רכבי פרימיום, נשקים ופריטי לבוש שישולבו ישירות בתוך העלילה של ג'ייסון ולוסיה. בנוסף, כל מי שירכוש את המשחק בהזמנה מוקדמת יקבל את חבילת העיצוב Vintage Vice City וחודש חינם בשירות המנויים GTA+.
הנעלם הגדול של ההכרזה
פרט אחד בולט נעדר לחלוטין מההודעה של רוקסטאר, והוא מצב מרובה המשתתפים של המשחק. החברה בחרה שלא להזכיר את הרכיב המקוון בשלב זה, מה שמרמז כי היא שומרת את החשיפה שלו לאירוע נפרד או מתכננת להשיק אותו רק לאחר שחקנים יסיימו את קמפיין העלילה המרכזי.
