חברת סנדיסק (SanDisk) מפתיעה עם הצצה ראשונה למיתוג התאגידי החדש שלה, שלדבריה מסמל עידן חדש של חדשנות ותנועה בלתי פוסקת. תחת הסיסמה "הלך רוח של תנועה", החברה מציבה חזון שמאחד טכנולוגיה, שאיפות וצמיחה, לקראת השקה מחודשת ב-2025.
מה עומד מאחורי המהלך?
ב-SanDisk מספרים שהמיתוג החדש הוא הרבה מעבר ללוגו – מדובר בגישה. "הלך רוח של תנועה" מבטא פילוסופיה שמדברת על חיבור בין אנשים, שאיפות וטכנולוגיה. הרעיון: יצירת מסלולים ואפשרויות שמובילים קדימה בלי לעצור. ההבטחה כאן היא ברורה " לא רק חדשנות טכנולוגית, אלא גם גישה שמעודדת התקדמות מתמדת, אישית ומקצועית.
ג’ואל דיוויס, סגן נשיא קריאייטיב בחברה, מסביר:
רצינו ליצור משהו שיגדיר את מהות ההתקדמות עבור הלקוחות שלנו. הלוגו החדש מסמל את המסע הזה – מפיקסל אחד קטן שמתחיל את הכול, ועד לחזון רחב ומתקדם יותר.
הלוגו החדש של SanDisk הוא דוגמה לעיצוב מינימליסטי עם אמירה. הקווים הנקיים, בשילוב צורות הפיקסלים, משדרים מהירות, יעילות ושיתוף פעולה. הייחודיות ניכרת בצורת האות D הפתוחה שמשתלבת עם האות S, שאמורים לסמל חיבור וחזון ללא מגבלות. כמו כן, המיתוג נועד להתאים לכל פלטפורמה ולשדר תחושת חדשנות גם במראה וגם במהות.
SanDisk נעה קדימה
המהלך החדש מסמן שלב נוסף בהפיכתה של SanDisk לשחקנית מפתח עצמאית בתחום הזיכרון והפלאש. עם מיתוג עדכני וחזון ברור, החברה מכוונת להוביל את לקוחותיה לעידן שבו נתונים הם כוח מניע – אישית, עסקית וטכנולוגית.
מה דעתכם על המיתוג החדש? האם תצליחו לזהות את החברה במוצרים החדשים על המדף? הצטרפו לדיון בקבוצת הטלגרם שלנו.