fbpx

אפל בפרסומת לחגים שלא תשאיר אף עין יבשה

בפרסומת החדשה של אפל, תכונת מכשיר השמיעה של AirPods Pro מאפשרת לאב לחוות מחדש את המוזיקה של בתו.

מאת אבי דוד | Avi David

"מיתרי הלב" (Heartstrings), פרסומת חג המולד השנתית של אפל, מציגה השנה את תכונת מכשיר השמיעה החדשה של AirPods Pro דרך סיפור מרגש של אב ובתו. הסרטון מתחיל בבוקר חג המולד, כשצעירה פותחת מתנה ומגלה גיטרה חדשה.

כשהבת מתחילה לנגן, הצופים רואים את האב מתקשה לשמוע את המוזיקה בשל לקות שמיעה. הפרסומת נעה בין הווה לעבר, מציגה רגעים מילדותה בהם למדה לנגן בגיטרה וגדלה. המפנה מגיע כשהאב מרכיב את ה-AirPods Pro ומפעיל את תכונת עזר השמיעה החדשה – לראשונה, הוא שומע את נגינת בתו בצלילות מלאה ומתרגש עד דמעות.

בתיאור הסרטון, אפל מדגישה סטטיסטיקה מטרידה: אנשים עם לקות שמיעה מחכים בממוצע עשר שנים לפני שהם נבדקים ומקבלים מכשירי שמיעה. כתוצאה מכך, מיליונים חיים עם לקות שמיעה מבלי לדעת ומבלי לקבל את הסיוע הדרוש.

Ad image

התכונה החדשה, שהושקה בספטמבר עם ה-AirPods Pro 2, מאפשרת למשתמשים לבצע בדיקת שמיעה מאומתת קלינית בבית תוך חמש דקות בלבד. התוצאות נשמרות באופן מאובטח באפליקציית הבריאות, ואם מתגלה לקות שמיעה, המערכת מפעילה אוטומטית את מצב עזר השמיעה.

המערכת כוללת מצב הגנת שמיעה המפחית רעשים בסביבות רועשות, ומצב עזר שמיעה ברמה קלינית המשפר צלילים סביבתיים ומתאים פרופיל שמיעה אישי למוזיקה ופודקאסטים.

אפל סוף סוף מחזירה את האנשים לתמונה, ואז את הפתרונות הטכנולוגיים. שאפו.

שתפו כתבה
עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 16 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra