רשת iDigital, שותפה בכירה של Apple בישראל, חשפה סניף חדש בפורמט APP (Apple Premium Partner) בדיזנגוף סנטר, תל אביב. הסניף, בשטח של 280 מ”ר, עבר שדרוג מקיף בעלות של 1.5 מיליון דולר. מדובר בסניף השני בישראל בפורמט זה, המציע חוויית שירות ומכירה מתקדמת, בדומה לחנויות Apple Store בעולם.
שדרוג כולל להתנסות ולשירות לקוחות
הסניף החדש של iDigital מציע חוויה משולבת של שירות והתנסות. כבר בכניסה לחנות מקבל את פני המבקרים נציג, שמלווה אותם לאורך כל הביקור ומסייע בהתאמת המוצרים לצרכים האישיים שלהם. מעבר לכך, הלקוחות זוכים להדרכה על הפיצ’רים המרכזיים במכשירים ולסיוע טכני, כולל העברת נתונים ממכשירים ישנים.
במסגרת הסניף פועל גם אזור ייעודי להדרכות קבוצתיות (Group Demo). אזור זה מעוצב ומאובזר במיוחד להדגמות חיות ולחשיפת תכונות חדשות במוצרי Apple, ומאפשר ללקוחות להכיר לעומק את מגוון האפשרויות שמציעים המוצרים.
שירות התיקונים בסניף החדש נועד להקל על הלקוחות ולהבטיח טיפול מהיר ומקצועי. ניתן להזמין תור דרך אתר החברה ולהפקיד את המכשיר לטיפול אצל טכנאים מוסמכים של Apple. זמן התיקון המשוער עומד על עד 48 שעות, תוך מתן דגש על יעילות ואיכות.
מבצעים לרגל הפתיחה
לרגל השקת הסניף, מועדון החברים של iDigital נהנה מהטבות מיוחדות, בהן:
- 7% הנחה על דגמי Mac, כולל חבילת iDigital Mac Pack עם שלוש שנות אחריות.
- 10% הנחה על דגמי Apple Watch, כולל 7% הנחה על דגם Ultra.
- 15% הנחה על רצועות שעון ואביזרים משלימים.
רשת iDigital, הפועלת תחת חברת iCon Group, מפעילה כיום 22 סניפים בפריסה ארצית לצד ארבעה סניפים נוספים של iDigital goodiz. הסניף החדש מסמן את המשך המגמה לשדרוג החנויות והתאמתן לסטנדרטים בינלאומיים.