מיקרוסופט (Microsoft) מפתיעה עם החלטה להחיות את מותג MSN המיתולוגי, כשהיא מציגה לוגו חדש ומודרני לפרפר האייקוני של המותג. המהלך כולל החלפת המיתוג "Microsoft Start" שהושק ב-2021, וחזרה למותג MSN בשירותי התוכן והחדשות של החברה.
בהודעה רשמית לאתר Windows Central, דובר מיקרוסופט אישר כי החברה מאחדת את שירותי התוכן שלה תחת מותג MSN:
"אנחנו בוחנים באופן קבוע את ההיצע שלנו כדי להבטיח שאנחנו מספקים את הערך המרבי ללקוחות. כחלק מתהליך זה, אנחנו מאחדים את שירותי התוכן שלנו תחת מותג MSN כדי לפשט את החוויה. לא תהיה השפעה על הפונקציונליות מהשינוי."
MSN, שהושק לראשונה ב-1995 לצד Windows 95 כשירות חיוג לאינטרנט, הפך ב-1998 לפורטל האינטרנט המוכר. לאורך השנים, המותג שימש עבור שירותים רבים של מיקרוסופט, כולל MSN Messenger, MSN Hotmail ו-MSN Search המיתולוגים, שהפכו בהמשך ל-Skype, Outlook ו-Bing.
כיום, MSN משמש בעיקר כאתר מצבור חדשות, יחד עם שירותים נלווים כמו MSN Weather, MSN Money ו-MSN Gaming. למרות שהמותג אינו חזק כבעבר, הנוסטלגיה סביבו חזקה, מה שככל הנראה שווה יותר ממותג לא מוכר כמו "Start".
מיקרוסופט טרם אישרה אם בכוונתה למתג מחדש את אפליקציות Microsoft Start למובייל בחזרה ל-MSN, אך ברור כי התוכן שיוצג בהן יישאר תחת מטריית MSN. החברה תכננה במקור ליצור "אפליקציית הכל" עם Start, בדומה ל-WeChat בסין, אך נראה כי תוכנית זו השתנתה.