ביום שישי ה-9 בספטמבר, אפל (Apple) פתחה את הרכישה המוקדמת של סדרת האייפון 14, האייפון 14 פרו והאייפון 14 פרו מקס. משתמשים אשר התכוננו מבעוד מועד לרכישה המוקדמת, גילו לפתע כי אתר אפל וחנות האונליין של החברה לא מתפקדים כשורה, דבר שגרם ללא מעט בעיות.
בשונה משנים קודמות, אתר האונליין ואפליקציית החנות האפל סטור קרסו לא אחת בעת ניסיון של לא מעט רוכשים לבצע רכישה מוקדמת של אחד ממכשירי סדרת האייפון 14. בעת ניסיון הרכישה המוקדמת, נתקלו המשתמשים בבעיות תקשורת של האתר, כך שלא מעט מהרוכשים קיבלו הודעת שגיאה בהזמנה וניסו לבצע הזמנה חדשה.
לחלק מהמשתמשים התמזל המזל והרכישה המוקדמת עברה בשלום, והיו כאלה שחוייבו מספר פעמים, ואפילו כאלה שלא הצליחו והחליטו לפרוש בשיא של ההזמנה המוקדמת.
היום (15.09) חמישי, הודיעה חברת אפל ללא מעט מהרוכשים כי בשל אותן בעיות בהזמנה המוקדמת, החברה נאלצת לדחות את המשלוח בשבוע לפחות, והיו כאלה שגם קיבלו דחיה במשלוח עד לסוף החודש ואפילו לדחייה של מספר שבועות. מכשירי האייפון 14 פרו והאייפון 14 פרו מקס הם המכשירים היחידים בסדרה שבחברת אפל נתקלו בבעיות בהזמנה המוקדמת. כמו כן, הזמנות חדשות יתקבלו רק לקראת סוף חודש אוקטובר.
אותם רוכשי אייפון 14 יקבלו את המכשיר ללא כל בעיה, ואל נשכח כי האייפון 14 פלוס יושק ב-7 באוקטובר.