בחודש דצמבר הקרוב, שרות הסטרימינג דיסני פלוס יציע למשתמשים מנוי מוזל כזה המבוסס פרסומות. המנוי הנוכחי יהפוך להיות "פרימיום" והמחיר אף הוא יעלה ב-30 אחוז. נראה שעליית המחירים בשרותי הסטרימינג לא מפסיקה, ונראה כי גם בנטפליקס (Netflix) בדרך להוסיף מנוי מוזל המבוסס פרסומות.
אומנם המחיר עדיין לא ידוע וגם תאריך ההשקה של המנוי המוזל מבוסס פרסומות לא ידוע. אך מה שאנחנו כן יודעים, נטפליקס תקרא למנוי החדש בשם "Netflix With Ads" ואף חתמה עם חברת מייקרוסופט ותעשה שימוש בשרות הפרסומות. על פי המפתח Steve Moser, בקוד האפליקציה של נטפליקס נמצאו כל ההוכחות לכך שבנטפליקס אכן עובדים על מנוי מוזל שכזה. על פי הקוד שנמצא, המשתמש יוכל לבחור את הנושאים המועדפים עליו, ובכך הפרסומות יהפכו ליותר אישיות. כמו כן, את הפרסומות לא ניתן יהיה להעביר וגם לא לבצע הרצה של הפרסומות קדימה או אחורה. בדומה לשרותים אחרים.
עוד נודע לנו, כי המנוי המוזל לא יאפשר למשתמשים להוריד את סדרות או סרטים במצב לא מכוון. כך שאם אתם מתכוונים לטוס או להיות במקום בו חיבור לאינטרנט לא זמין, הורדה של תכנים לא תתאפשר במנוי המוזל. על פי הקוד, המנוי החדש שיקרא "Netflix With Ads" צפוי להיות זמין כנראה בהמשך השנה, או בשנה הבאה. כמו כן, אנו עוד לא יודעים האם המנוי החדש צפוי להיות זמין בישראל בתחילת ההשקה. אנחנו כמובן נעדכן.