מוקדם יותר היום (חמישי, 11.08) הכריזה חברת דיסני על הוספה של תוכנית מנויים חדשה לשירות הסטרימינג ה-Disney+, שתהיה מבוססת על פרסומות ותקרא Disney+ Basic. כאשר העלות החודשית למנוי תעלה $7.99. התוכנית החדשה תהיה זמינה למנויים ב-8 בדצמבר.
מלבד השקת תוכנית סטרימינג בסיסית לשירות הדיסני פלוס, החברה מעדכנת כי תייקר את עלות החבילה "הרגילה" שלא מבוססת פרסומות ותקרא "Disney+ Premium", מ-$7.99 ל-$10.99, נכון לעכשיו רק בארה"ב. מדובר בהתייקרות של ממש, וקפיצה חודשית של 3 דולר נוספים למנוי יכולה לגרום ללא מעט משתמשים או לוותר על המנוי, או להרשם למנוי הבסיסי שבמוסס פרסומות. גם כאן, עליית המחירים לשירות תכנס לתוקף ב-8 בדצמבר. לא רק דיסני פלוס, גם הולו ו-ESPN צפויים להתייקר יחד עם השקת התוכנית הבסיסית של דיסני פלוס.
ברבעון הקודם, הצטרפו לשירות הסטרימינג של דיסני 8 מיליון משתמשים חדשים. ברבעון האחרון, הצטרפו לשירות 14.4 מיליון משתמשים. בכך דיסני מגיעה לסך של 152 מיליון משתמשים רשומים ומשלמים לשירות, כאשר לכל שירותי הבית של החברה (הולו ו-ESPN) יש יחד 221 מיליון משתמשים. כאשר באותו הזמן דווקא בנטפליקס רושמים ירידה ראשונה בשירות הסטרימינג הפופולרי מבין כל השירותים מזה עשור.
רק לאחרונה השיקה דיסני את שירות הסטרימינג הדיסני פלוס בישראל בעלות חודשית של 39.90 שקלים לחודש או במודל שנתי חסכוני יותר של 399 שקלים. אם אתם מנויים של חברת yes או ב-stingtv, תוכלו להינות ממבצע הצטרפות בחינם לשירות לתקופה של שישה חודשים ללא עלות או התחייבות. בתחילה, השירות הושק עם לא מעט חבלי לידה, החל מתרגום תכנים, תרגום לסרטים או לסדרות היה לקוי, והשרתים שלא עמדו בעומס עד לתקיעות ודיליי בהזרמת התכנים. מאז, הספיקו בדיסני לסדר לא מעט מהבעיות.
עוד לא ברור האם בדיסני יבחרו לייקר את המנוי לשירות גם בישראל, שכנראה וגם הוא בקרוב יעבור סוג של מתיחת פנים עם התייקרות, ואולי אפילו חבילה שתציע פרסומות במחיר דומה להיום. האם תצטרפו לחבילה בסיסית מבוססת פרסומות? שתפו אותנו בתגובות בערוץ הטלגרם של The Verifier.