חברת פייסבוק (Facebook) שמזמן כבר אפשר לומר – לא רק רשת חברתית, קיבלה איזכור בטיזר ששיחררה היום יצרנית המשקפיים הפופולארית ריי-באן, עבור אירוע הכרזה משותף שיתקיים ב-9 בספטמבר.
ריי-באן מוכרת בעולם (ובישראל) בזכות ״משקפי הטייסים״ האייקונים שהפכו להיות סימן ההיכר של המותג. עכשיו תארו לכם משקפיים אופנתיים של המותג המוביל, עם שדרוג טכנולוגי מצד פייסבוק.
פייסבוק, שכאמור מזמן לא עוסקת רק ברשת החברתית שלה, משקיעה לא מעט בתחום החומרה ופיתוח מתקדם בתחום המציאות המדומה/רבודה. ההשקה המשותפת של שתי החברות צפויה להיות אבן דרך משמעותית עבור פייסבוק, שעל פי החברה תהיה הראשונה לפתוח את הדלת לחוויית מציאות רבודה אמיתית.
בטיזר שהוציאו השתיים נכתב ״זה הסיפור (סטורי) שכולכם תרצו לעקוב אחריו״ (בתרגום חופשי). על פי ההנחות ברשת, הרמזים בהזמנה עשויים לקשר אל פיצ׳ר הסטורי של החברה, אם כי עדיין לא ידוע איך זה ימומש.
ההודעה יוצאת זמן קצר לאחר שפירסם מנכ״ל פייסבוק, מארק צוקרברג, סרטון קצר שמראה אותו (כביכול) עושה ספורט ימי, כאשר הסרטון נראה כאילו הוא מוצג מנקודת המבט שלו.
https://www.facebook.com/zuck/videos/2316429598489106/?d=n
הסרטון של צוקרברג מצטרף לסרטון של סגן נשיא מחלקת ריאליטי בפייסבוק, אנדרו בוסוורת׳, בו נראה בוסוורת׳ משחק גולף, כאשר גם הסרטון שלו נראה כאילו מצולם מנקודת המבט שלו.
https://twitter.com/boztank/status/1435285259503898625?s=21
אז האם זו תהיה הסנונית המתקדמת ביותר לתחום המציאות המדומה בחיי היום יום שלנו? פייסבוק עובדת קשה בשנים האחרונות כדי להביא את התחום לכותרות והיא אחת מהשחקניות המובילות להציג מוצר צרכני שעשוי להיות הדבר הבא שנעסוק בו כולנו.