באירוע המרכזי של כנס המפתחים השנתי של גוגל, החזירה החברה את הכבוד למותג המוצרים החכמים לבית Nest, אותו רכשה לפני מספר שנים. כחלק מהפוקוס החדש, שינתה גוגל את שמו של ה-Home Hub ל-Nest Hub ואף הוסיפה מוצר חדש בקטגוריה Nest Hub Max.
מכשיר הNest Hub Max הוא למעשה מסך חכם בגודל 10 אינץ' שדומה מאוד לגרסה הקודמת שלו מלבד העובדה שהוא כולל גם מצלמה בקדמת המסך ורמקול גדול וחזק יותר. באמצעות המסך החכם הזה תוכלו לעשות את כל מה שעושה קודמו בנוסף לקיום שיחות וידאו, שימוש במצלמה כמוניטור לבית בזמן שאתם לא נמצאים ואפילו השארת הודעת וידאו.
הפוקוס העיקרי הוא לגמרי סביב המצלמה שכן את העיצוב ירש המכשיר מאחיו הקטן. המצלמה משמשת גם בין היתר גם לזיהוי המשתמש איתו מדבר המסך. כלומר, אם אתם תחלפו מול המסך החדש, יוצגו לכם ההודעות האישיות שלכם לצד העדפות הקריאה והצפייה שלכם, בעוד שכאשר אדם מזוהה אחר יבוא איתו במגע הוא יקבל את ההתאמה האישית שלו. המצלמה הקדמית תאפשר גם הפעלה באמצעות מחוות אוויר. כך למשל באמצעות הרמת היד תוכלו לעצור ולהמשיך את הסרטון בו אתם צופים או לענות לשיחות וידאו.
שיחות הוידאו מתבצעות באמצעות שירות הDou של גוגל המאפשר שיחות וידאו באיכות גבוהה. במדינות נתמכות תוכלו לצפות גם בYoutubeTV דרך המסך ואף לשלוט בבית החכם שלכם ממקום אחד. בגזרת הפרטיות, גוגל ציינה שבעזרת נורת הלד ליד המצלמה, תמיד תוכלו לדעת מתי היא פועלת ובאמצעות הזזת כפתור פיזי מאחורי המסך תוכלו גם לנטרל את המצלמה והמיקרופון מפעילות.
המיתוג מחדש מציג את הבית של כל אחד מאיתנו כקן (Nest) שמשמעותו הבית החם שכולנו מכירים ואוהבים. השינוי המינורי במונחי המוצרים עשוי לרמז על דחיפה חזקה יותר של החברה בתחום הבית החכם עם דגש על יתר המוצרים שמספק המותג Nest.
המסך החדש יהיה זמין לרכישה כבר בקיץ הקרוב תמורת 229 דולרים, בעוד שאחיו הקטן חווה ירידת מחיר ומוצע כעת תמורת 129 דולרים בלבד.