דיווחים רבים של משתמשים גרמו לחברת מיקרוסופט למשוך חזרה את עדכון אוקטובר 2018 לחלונות 10.
מאז שוחרר העדכון לציבור, דיווחים רבים ממשתמשים הגיעו אל הרשת ואל החברה, בטענה שהם חווים מספר תקלות קריטיות. בין התקלות שדווחו היו קבצים אישיים שנמחקו לאחר העדכון, באגים במנהל המשימות, בעיות חיבור לאינטרנט ואף בעיית תאימות עם דרייברים של אינטל.
ברגע שהוצפו מספיק פניות החליטה מיקרוסופט לעצור את העדכון וביקשה ממשתמשים שהורידו אותו ידנית שלא להתקינו. ההודעה הרשמית מהחברה הייתה כי הם מעוניינים לחקור מספר מקרים מבודדים כדי לבדוק האם מדובר בבעיה נקודתית או אחת רחבה יותר.
מה שמוזר בהתנהלותה של החברה הוא בעיקר העובדה כי אותו עדכון מעולם לא שוחרר למשתמשים הרשומים הטבעת הנסיינים של המוצר. אותה תכנית נסיינים נבנתה וייועדה על ידי החברה כדי למצוא בעיות שכאלה, ולכן עובדה זו תמוהה למדי.
לפי מיקרוסופט, במידה ואתם חווים בעיות כאלה ואחרות לאחר העדכון, אתם מתבקשים לפנות אל מוקד תמיכת החברה מוקדם ככל האפשר ולדווח על התקלה. במידה וטרם עדכנתם את המערכת שלכם, מומלץ להמתין עד שיצוצו גילויים נוספים.
חוויתם תקלה עם העדכון החדש? שתפו אותנו (ואת מיקרוסופט) בתגובות