חברת דיסני (Disney) הודיעה על שינוי אסטרטגי משמעותי בשירות הסטרימינג שלה, דיסני פלוס, מהלך שיורגש היטב גם בקרב המנויים בישראל. במסגרת שיחת המשקיעים הרבעונית של החברה, נחשף כי המותג Hulu יחליף את המותג Star כאפיק התוכן המיועד לקהל בוגר יותר בפלטפורמה. השינוי צפוי להתרחש בסתיו הקרוב ברחבי העולם, כולל בישראל.
עבור הצופה הישראלי, משמעות המהלך היא בעיקר מיתוגית. כיום, "אריח" ה-Star באפליקציית דיסני פלוס הוא הבית לתכנים המגיעים מאולפנים שבבעלות דיסני, כמו FX, 20th Century Studios, ו-Searchlight Pictures. החל מהסתיו, כל התכנים הללו יופיעו תחת מותג חדש ובולט: Hulu. המהלך הוא תוצאה ישירה של השלמת רכישת הבעלות המלאה של דיסני על שירות הסטרימינג האמריקאי Hulu מידי קומקאסט, והפיכתו למותג הבידור הכללי הבינלאומי של החברה.

ההחלטה להרחיב את המותג הולו אל מחוץ לגבולות ארה"ב, שם יש לו הכרה מועטה, היא הימור אסטרטגי. עד כה, הולו פעל בעיקר בארה"ב וביפן, בעוד שבשאר העולם (כולל ישראל) דיסני השתמשה במותג Star המוכר יותר באסיה ובאמריקה הלטינית. כעת, דיסני מאותתת על כוונתה לבנות את הולו כמותג גלובלי חזק ועצמאי. המהלך הוא חלק מתוכנית רחבה יותר לאיחוד טכנולוגי בין שני השירותים, שבסופו של דבר יוביל ל"חווית אפליקציה מאוחדת של דיסני פלוס והולו" במהלך השנה הבאה.
נכון להיום, השינוי אינו צפוי להשפיע על תמחור השירות בישראל. מחיר מנוי חודשי לשירות דיסני פלוס בישראל עומד על 44.90 ש"ח, עם אפשרות למנוי שנתי במחיר של 449 ש"ח (השקול לכ-37.4 ש"ח לחודש).
בדיסני מבהירים כי למרות האינטגרציה הגוברת, המותג הולו ימשיך להיות זמין גם כאפליקציה עצמאית בארה"ב לפחות עד 2026, עבור לקוחות שאינם מעוניינים בחבילה המאוחדת. אך עבור שאר העולם, ובכלל זה ישראל, השינוי הקרוב מסמן את הצעד הראשון והמשמעותי ביותר של דיסני בדרך לאיחוד נכסי הסטרימינג האדירים שלה תחת קורת גג טכנולוגית ומיתוגית אחת.