התוכי חוזר: חברת בת של פלאפון משיקה שירות eSIM מוזל לחו"ל

שירות ה-Tuki יהיה זמין עבורר מכשירים תומכי eSIM, במחיר של החל מ-3.9 דולר וזמינות במעל ל-160 מדינות.

אלדד מטמון
2 דקות קריאה
התוכי חוזר | תמונה: יח"צ
אמ;לק
  • Tuki משיקה שירות גלישה בינלאומי המבוסס על טכנולוגיית eSIM, במחיר התחלתי של 3.9 דולר ל-1 ג'יגה.
  • השירות מאפשר גמישות בבחירת חבילות (גלובליות, אזוריות, או ספציפיות למדינה) ונתמך במגוון מכשירים חכמים התומכים ב-eSIM.
  • Tuki מציעה תמיכה בעברית 24/7, ולקוחות חדשים מקבלים 1 ג'יגה גלישה במתנה.

עבור ישראלים רבים, טיסה לחו"ל כוללת גם התמודדות עם סוגיית הגלישה הסלולרית. מחירי רומינג גבוהים, הצורך בהחלפת כרטיסי סים פיזיים והחיפוש אחר נקודות Wi-Fi, יכולים להיות מאתגרים עבור המטיילים. כעת, לצד שחקניות זרות רבות בשוק, שירות Tuki החדש נכנס לשוק הישראלי, ומציע פתרון המבוסס על טכנולוגיית eSIM לגלישה בחו"ל.

פתרון גלישה מותאם: גמישות ומחיר

שירות Tuki הוא מיזם חדש לגלישה בחו"ל , המושק על פלטפורמת רומבליטי, חברת בת של פלאפון. השירות מיועד לכלל הנוסעים לחו"ל שברשותם מכשירים תומכי eSIM , ומציע מגוון חבילות גלישה במחירים אטרקטיביים במעל ל-160 מדינות.

Tuki מציגה מגוון חבילות גלישה המיועדות לשימוש בינלאומי. החבילות מתחילות במחיר של 3.9 דולר עבור 1 ג'יגה גלישה, ומאפשרות גלישה ביעדים פופולריים כמו אנגליה, צרפת או איטליה באותו המחיר. ביעדים כמו גרמניה או ארה"ב, המחיר עבור חבילה דומה עומד על 4.5 דולר, ולסיישל – 6 דולר.

בנוסף, קיימות חבילות בנפחים גדולים יותר: 5 ג'יגה החל מ-10 דולר, ו-10 או 20 ג'יגה החל מ-16 ו-23.5 דולר בהתאמה, תלוי ביעד הנבחר. כל לקוח חדש המצטרף לשירות מקבל 1 ג'יגה גלישה במתנה, ללא צורך בהתחייבות.

טכנולוגיית eSIM: שימוש נוח ויעיל

השירות של Tuki מתבסס על טכנולוגיית eSIM, שבב אלקטרוני המובנה במכשיר הטלפון, המאפשר חיבור לרשתות סלולריות ללא צורך בכרטיס סים פיזי. הדבר מייתר את הצורך ברכישת סים מקומי בכל מדינה, ומפשט את המעבר בין יעדים שונים.

השימוש בשירות אפשרי במכשירים התומכים בטכנולוגיית eSIM בלבד, ביניהם דגמי אייפון 11 ועד אייפון 16, ודגמי סמסונג החל מה-S20 ועד ה-S25. ההצטרפות לשירות פשוטה: בחירת חבילה באתר Tuki וסריקת קוד QR שישלח ללקוח. בנוסף, Tuki מציעה שירות לקוחות ותמיכה דיגיטלית בעברית 24/7.

קמפיין השקה

לקראת השקת השירות הרשמית, צפוי לעלות קמפיין פרסומי בהובלת דמות התוכי הנוסטלגית של בזק, שתדובב על ידי הקומיקאי שלום אסייג.

שלום אסייג | תמונה: פיני סילוק
שתפו כתבה
עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.
אין תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *