טסלה (Tesla) השיקה באופן רשמי את הגרסאות המעודכנות של רכבי הדגל שלה, מודל S ומודל X. כפי שרמזו תמונות של רכבי מבחן בשבועות האחרונים, מדובר ב"רענון" קל בלבד, הכולל שורה של שיפורים ושדרוגים נקודתיים, אך ללא שינוי עיצובי דרמטי.

רשימת השינויים שהציגה טסלה מאשרת את רוב מה שנצפה מראש. בין העדכונים הבולטים ניתן למצוא צבע חדש למרכב המכונה "Frost Blue", עיצובים חדשים לחישוקי הגלגלים, והוספת מצלמה קדמית בפגוש הקדמי לשיפור הראות. בתוך תא הנוסעים, הרכבים ייהנו מתאורת אווירה דינמית המציגה אנימציות ייחודיות עם הכניסה לרכב, וחשוב מכך, מבידוד רעשים משופר בזכות ביטול רעשים אקטיבי יעיל יותר.




























בצד הטכני והביצועי, החברה מבטיחה נסיעה חלקה יותר בזכות שינויים במתלים ובתותבים (bushings). טווח הנסיעה של דגם ה-Model S Long Range שופר ומגיע כעת עד ל-410 מייל (כ-660 ק"מ) בטעינה אחת, נתון שהופך אותו לדגם בעל הטווח הארוך ביותר שטסלה מציעה כיום. כמו כן, נוספו פנסי דרך אדפטיביים.
חלק מהשדרוגים הללו מוכרים מהרענון שעבר דגם ה-Model Y, כמו למשל תא הנוסעים השקט, המצלמה הקדמית ושיפורי המתלים, מה שמעיד על אסטרטגיה של טסלה ליישר קו בין הדגמים השונים. עם זאת, דגם ה-Model S Plaid, גרסת הביצועים הבכירה, קיבל עדכון עיצובי ייחודי בחזית. מפצלי האוויר בפגוש הקדמי הועמקו והמראה הכללי הפך לקופסתי יותר, שינויים שלדברי טסלה נועדו לשפר את היציבות במהירויות גבוהות. עבור דגם ה-Model X, טסלה ציינה כי ישנו כעת מרחב משופר לנוסעי השורה השלישית ולמטען.





















ההחלטה להסתפק בעדכון קל ולא בעיצוב מחדש לחלוטין אינה מפתיעה. דגמי ה-S וה-X, על אף חשיבותם ההיסטורית למותג, נמכרים כיום בכמויות נמוכות משמעותית בהשוואה לדגמי ה-3 וה-Y הפופולריים. מנכ"ל החברה, אילון מאסק, אף ציין בעבר כי ייצורם של שני הדגמים הללו נמשך בעיקר מ"סיבות סנטימנטליות", וכי הם אינם מהווים חלק קריטי במשימתה המרכזית של החברה להאיץ את המעבר העולמי לרכב חשמלי.