נטפליקס (Netflix) חושפת שינוי משמעותי בעיצוב חוויית השימוש שלה במסכי טלוויזיה – צעד שמטרתו להפוך את תהליך מציאת התוכן לנוח, מהיר ואינטואיטיבי יותר. השדרוג החדש מגיע לאחר שנים של השקעה בטכנולוגיה מתקדמת, והפעם החברה משלבת בין עיצוב מודרני, יכולות המלצה מתקדמות וחיפוש מונחה בינה מלאכותית – הכל כדי לעזור למשתמשים לבחור את הסדרה או הסרט הבא שלהם בקלות.

במרכז החידושים עומדת דף הבית החדש של נטפליקס לטלוויזיה, שעתיד להיות זמין לכלל המשתמשים ברחבי העולם במהלך השבועות והחודשים הקרובים. הדף המעוצב מחדש שם דגש על נראות טובה יותר של מידע חיוני לצופה – כמו דירוגים, פרסים ותוויות פופולריות – כדי לאפשר קבלת החלטה מהירה יותר על מה לצפות.
מה חדש בחוויית הצפייה בטלוויזיה של נטפליקס?
- גישה מהירה לחיפוש ולרשימת הצפייה: קיצורי הדרך שנמצאו עד כה בצד המסך הועברו לראש הדף, מה שמקל על הניווט ומפחית את כמות הלחיצות.
- המלצות מותאמות בזמן אמת: האלגוריתמים של נטפליקס עברו שדרוג משמעותי, והם מגיבים כעת למצב הרוח ולהעדפות המשתמשים ברגע הצפייה – כדי להציע תוכן רלוונטי ומדויק יותר.
- עיצוב עדכני ונקי: הממשק החדש עוצב כך שישדר מודרניות, יוקרה וקלות שימוש – בהתאם לרף האיכות הגבוה שנטפליקס שואפת אליו.
- תצוגה אנכית חדשה (בבדיקה): המשתמשים ייחשפו בקרוב לפיד וידאו אנכי עם קטעים מסדרות וסרטים – ממש כמו בפלטפורמות החברתיות – שיאפשר צפייה מהירה, הוספה לרשימה ושיתוף מיידי.


וגם באפליקציה – חיפוש חכם מבוסס בינה מלאכותית
נטפליקס מרחיבה את השימוש שלה בטכנולוגיות AI גם אל ממשק המובייל. חיפוש ניסיוני חדש ב-iOS מאפשר למשתמשים לנסח בקשות בסגנון שיחה כמו “אני רוצה משהו מצחיק ומרומם” – והמערכת תציע תכנים בהתאם. מדובר בגרסת בטא מצומצמת בשלב זה, אך היא מסמנת את הכיוון שבו נטפליקס מתכוונת לפתח את חוויית הגילוי.