"מיתרי הלב" (Heartstrings), פרסומת חג המולד השנתית של אפל, מציגה השנה את תכונת מכשיר השמיעה החדשה של AirPods Pro דרך סיפור מרגש של אב ובתו. הסרטון מתחיל בבוקר חג המולד, כשצעירה פותחת מתנה ומגלה גיטרה חדשה.
כשהבת מתחילה לנגן, הצופים רואים את האב מתקשה לשמוע את המוזיקה בשל לקות שמיעה. הפרסומת נעה בין הווה לעבר, מציגה רגעים מילדותה בהם למדה לנגן בגיטרה וגדלה. המפנה מגיע כשהאב מרכיב את ה-AirPods Pro ומפעיל את תכונת עזר השמיעה החדשה – לראשונה, הוא שומע את נגינת בתו בצלילות מלאה ומתרגש עד דמעות.
בתיאור הסרטון, אפל מדגישה סטטיסטיקה מטרידה: אנשים עם לקות שמיעה מחכים בממוצע עשר שנים לפני שהם נבדקים ומקבלים מכשירי שמיעה. כתוצאה מכך, מיליונים חיים עם לקות שמיעה מבלי לדעת ומבלי לקבל את הסיוע הדרוש.
התכונה החדשה, שהושקה בספטמבר עם ה-AirPods Pro 2, מאפשרת למשתמשים לבצע בדיקת שמיעה מאומתת קלינית בבית תוך חמש דקות בלבד. התוצאות נשמרות באופן מאובטח באפליקציית הבריאות, ואם מתגלה לקות שמיעה, המערכת מפעילה אוטומטית את מצב עזר השמיעה.
המערכת כוללת מצב הגנת שמיעה המפחית רעשים בסביבות רועשות, ומצב עזר שמיעה ברמה קלינית המשפר צלילים סביבתיים ומתאים פרופיל שמיעה אישי למוזיקה ופודקאסטים.
אפל סוף סוף מחזירה את האנשים לתמונה, ואז את הפתרונות הטכנולוגיים. שאפו.