fbpx
bluesky social network

מתחרה חדשה לטוויטר? Bluesky חוגגת 15 מיליון משתמשים

הצטרפות מסיבית לפלטפורמת Bluesky עם תכונות חדשות שמושכות מיליוני משתמשים, אך האם היא באמת עוקפת את המתחרים?

מאת אבי דוד | Avi David
Bluesky | תמונה: צילום מסך

פלטפורמת הרשתות החברתיות Bluesky חצתה את רף 15 מיליון המשתמשים, על רקע גל הצטרפות מאסיבי בעקבות הבחירות לנשיאות ארה"ב. הנתונים, שנאספו באמצעות ה-API של הפלטפורמה, מראים זינוק של כמיליון משתמשים חדשים בשבועיים האחרונים בלבד.

רוז וואנג, מנכ"לית התפעול של Bluesky, מסרה כי רוב המצטרפים החדשים מגיעים מארה"ב. האפליקציה כעת מובילה בחנות האפליקציות של אפל, מקדימה את Threads, ChatGPT ואפליקציית גוגל.

היתרונות של Bluesky מול Threads

למרות הצמיחה המרשימה, Bluesky עדיין נמצאת הרחק מאחורי Threads של מטא, שדיווחה לאחרונה על 275 מיליון משתמשים חודשיים וקצב הצטרפות של יותר ממיליון משתמשים ביום. עם זאת, Bluesky מציעה חוויית משתמש שונה לחלוטין: בעוד ששתי הפלטפורמות נטולות פרסומות כרגע, Bluesky מציעה פידים אלגוריתמיים המותאמים אישית על ידי המשתמשים, בנוסף לפידים המובנים "Discover" ו-"Popular With Friends".

Ad image

החברה השיקה לאחרונה מספר תכונות חדשות, כולל פרסום וידאו, הצמדת פוסטים, גופנים מותאמים אישית, ותכונות למניעת רעילות המאפשרות למשתמשים לנתק את הפוסטים שלהם כאשר אחרים מצטטים אותם.

הפלטפורמה, המבוססת על פרוטוקול AT המבוזר, מציעה אלטרנטיבה מעניינת למשתמשים המחפשים חלופות ל-X (טוויטר לשעבר), עם דגש על פרטיות ושליטת משתמש מוגברת.

שתפו כתבה
עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 16 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra