fbpx
cellcom tv logo

לקוחות סלקום TV מקבלים גישה לתכני HOT ללא תוספת תשלום

שיתוף פעולה מפתיע בין סלקום ל-HOT מציע חוויית צפייה משופרת וכולל גישה לתכנים מובילים – ללא תוספת תשלום

מאת מערכת האתר
תמונה: Cellcom

סלקום (Cellcom) מודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת HOT, שיאפשר ללקוחות סלקום TV גישה לספריית התוכן של HOT ללא תשלום נוסף. במסגרת ההסכם, הלקוחות יקבלו גישה לתכני NEXT TV, הכוללים הפקות מקור ישראליות מבית HOT וספריית VOD רחבה. מהלך זה מתבצע כחלק מתוכנית כוללת לשדרוג השירותים המוצעים למנויים, תוך התמקדות בהגדלת התוכן המוצע והנגשתו בצורה ידידותית.

מה כוללת חבילת התכנים החדשה

ההסכם החדש כולל תכני מקור פופולריים מבית HOT, בהם סדרות כמו “שבאבניקים”, “מחוברים – עונת המלחמה” ו”אינדל”. לקוחות סלקום יוכלו לצפות בסדרות ובתכנים נוספים כחלק מהשירות הקיים, ללא צורך בתשלום נוסף או בהגדרות נוספות בחשבון. עבור החברה, מדובר במהלך שנועד לחזק את סלקום TV כשירות טלוויזיה מוביל בשוק הישראלי, ולהעשיר את החוויה שמוצעת למנויים עם מגוון תכנים שזוכים לפופולריות מקומית.

השקת ממשק צפייה משופר

לצד תוספת התכנים, סלקום מכינה ממשק משתמש חדש לשירות הטלוויזיה שלה. הממשק צפוי לצאת בחודשים הקרובים ומעוצב בהתאם למגמות טכנולוגיות עדכניות בתחום חוויית המשתמש. בסלקום מסבירים כי הממשק תוכנן עם דגש על נוחות, גישה מהירה ואינטואיטיביות, במטרה לאפשר ללקוחות ליהנות מצפייה חלקה ונוחה. העדכון צפוי לכלול אפשרויות ניווט פשוטות יותר, כלים לשיפור הגישה לתכנים המוצעים, וגרפיקה שתתאים לאיכות המסך ולחוויית הצפייה.

Ad image

הרחבת התכנים והשקת הממשק החדש ייעשו בהדרגה ויופעלו לכלל לקוחות סלקום TV. החברה מציינת כי השדרוג יתבצע באופן אוטומטי, ללא צורך בפעולה מצד הלקוחות, כך שהתכנים החדשים יתווספו למנויים מבלי שיהיה צורך לעדכן את המנוי הקיים. בנוסף, התמיכה והשירותים הטכניים ימשיכו לפעול כרגיל, ומנויי סלקום יוכלו לפנות למוקדי השירות בכל עת לקבלת סיוע.

מנכ"ל סלקום: "מהלך אסטרטגי לעולמות התוכן"

אלי אדדי, מנכ”ל סלקום, מסר כי המהלך נועד לשפר את חוויית הצפייה בסלקום TV ולהציע מגוון רחב יותר של תכנים לכלל הלקוחות.

אלי אדדי מנכל סלקום | צילום: ענבל מרמרי

“אנו מביאים ללקוחותינו את מיטב התכנים המקומיים בשיתוף עם HOT, תוך שאיפה לשדרג את חוויית הצפייה והשירותים שלנו”, ציין אדדי. הוא הוסיף כי מדובר במהלך אסטרטגי כחלק מחזון החברה לעדכן ולהרחיב את ההיצע בסלקום TV, שירותי הסלולר והסיבים.

שתפו כתבה