fbpx

סמסונג מצמצמת את הפער מאפל בשוק הטאבלטים עם צמיחה חזקה ברבעון השלישי

נתוני IDC מראים עלייה של 18.3% במשלוחי הטאבלטים של סמסונג, בזמן שאפל שומרת על הובלה עם 37.7% מנתח השוק

מאת אבי דוד | Avi David
תמונה: סמסונג

סמסונג (Samsung) מציגה צמיחה מרשימה בשוק הטאבלטים, כך עולה מנתוני International Data Corporation (IDC) לרבעון השלישי של 2024. החברה הדרום קוריאנית מכרה 7.1 מיליון יחידות מסדרת Galaxy Tab, עלייה של 18.3% בהשוואה לשנה שעברה, וכעת מחזיקה ב-18.2% מנתח השוק העולמי.

ההצלחה של סמסונג מיוחסת בעיקר לדגמים הזולים יותר Galaxy Tab A9 ו-Galaxy Tab A9+, ולא לדגמי הפרימיום Galaxy Tab S10+ ו-S10 Ultra שהושקו בספטמבר. זוהי עלייה משמעותית מ-6.0 מיליון היחידות שנמכרו בתקופה המקבילה אשתקד.

תמונה: סמסונג

אפל ממשיכה להוביל את השוק עם 12.6 מיליון יחידות שנמכרו ונתח שוק של 37.7%, אך עם צמיחה מתונה של 1.4% בלבד. ה-iPad Air החדש היה פופולרי במיוחד בעונת החזרה לבית הספר, כשרבים העדיפו אותו על פני ה-iPad Pro היקר יותר.

Ad image

אמזון תפסה את המקום השני אחרי סמסונג עם 4.6 מיליון יחידות שנמכרו, בזכות מבצעי Prime Day. וואווי הציגה את הצמיחה המרשימה ביותר עם עלייה של 44.1% ו-3.2 מיליון יחידות שנמכרו, הודות להשקת מוצרים כמו MatePad SE 11 המריץ את מערכת ההפעלה HarmonyOS.

הנתונים מצביעים על התאוששות בשוק הטאבלטים המבוססים אנדרואיד, לאחר שנים של דומיננטיות מוחלטת של אפל. המאמצים המחודשים של גוגל לשפר את חוויית אנדרואיד בטאבלטים, יחד עם השקעות היצרניות בפיתוח מוצרים חדשים, מתחילים לשאת פרי.

שתפו כתבה
עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 16 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra