על פי דיווחים מקוריאה, סמסונג (Samsung) בוחנת אסטרטגיית מיתוג חדשה למכשירי הפרימיום שלה, שתפעל במקביל למותג 'גלקסי' המוכר. המהלך נועד ליצור הבחנה ברורה יותר בין מכשירי היוקרה של החברה לשאר מוצריה, ומשקף שינוי אסטרטגי משמעותי בתפיסת המותג של החברה.
לי יונג-הי, בכיר בסמסונג, התייחס לנושא מוקדם יותר השנה כשאמר: "למותג גלקסי יש כל כך הרבה סדרות, ואני מבין שאנשים מצפים לשם חדש כשמגיע רגע של חדשנות פורצת דרך".
השינוי המתוכנן מגיע בתקופה מעניינת עבור סמסונג. החברה, שלאחרונה השיקה את Galaxy Z Fold6 Special Edition בקוריאה הדרומית ובסין, מנסה למצב מחדש את עצמה בשוק הסמארטפונים היוקרתי. למרות ש'גלקסי' הפך לשם נרדף לא רק לסמסונג אלא לשוק הסמארטפונים כולו, השינויים בשוק והתחרות המתמשכת מול אייפון, במיוחד בארה"ב, מסבירים את הרצון של החברה לבחון כיוונים חדשים במיתוג מוצריה.
כיום, סמסונג משתמשת במותג 'גלקסי' לכל מגוון מוצריה, מהמכשירים הבסיסיים ביותר ועד למכשירי הדגל היוקרתיים. למרות שהחברה מבדילה בין הסדרות השונות (סדרת A למכשירי ביניים, סדרת S למכשירי פרימיום, וסדרת Z למכשירים מתקפלים), כולן עדיין נושאות את השם 'גלקסי'. המיתוג החדש עשוי לאפשר לחברה ליצור הבחנה ברורה יותר ולמצב את מכשירי הפרימיום שלה בצורה שונה בשוק.
המהלך משקף גם את ההבנה של סמסונג שהשוק משתנה. עם התגברות התחרות בשוק הסמארטפונים היוקרתיים, ובמיוחד נוכח ההצלחה המתמשכת של אפל בסגמנט זה, סמסונג מחפשת דרכים חדשות להבדיל את מוצריה היוקרתיים ולחזק את תפיסת הפרימיום שלהם בעיני הצרכנים.
החברה טרם חשפה פרטים ספציפיים לגבי השם החדש או מועד ההשקה המתוכנן, אך הדיווחים מציינים כי התהליך נמצא בשלבי בחינה מתקדמים. סמסונג בוחנת את היתרונות והחסרונות של השקת מותגים חדשים, תוך התחשבות בהשפעה האפשרית על המותג 'גלקסי' הקיים ועל תפיסת המותג הכללית של החברה.
שינוי המיתוג, אם אכן יתממש, עשוי לסמן תחילתו של עידן חדש עבור סמסונג, כשהחברה מנסה לחזק את מעמדה בשוק הפרימיום ולהתחרות באופן אפקטיבי יותר מול המותגים היוקרתיים האחרים בתעשייה.