fbpx
Xbox \ תמונה: מיקרוסופט

מנכ"ל מיקרוסופט: נמשיך להביא את המשחקים שלנו לפלטפורמות חדשות

לאחר ההצלחה בהשקת משחקים ב-PlayStation ו-Nintendo, החברה מתכננת להרחיב את אסטרטגיית הקרוס-פלטפורם

מאת אבי דוד | Avi David

סאטיה נאדלה, מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft), חשף במכתבו השנתי את החזון העתידי של החברה בתחום המשחקים. לאחר רכישת Activision Blizzard King באוקטובר 2023 ושינוי האסטרטגיה בפברואר האחרון, מיקרוסופט ממשיכה במגמת הרחבת הזמינות של משחקיה מעבר לאקוסיסטם של Xbox.

"אנחנו מביאים משחקים נהדרים ליותר אנשים על יותר מכשירים," כתב נאדלה. החברה כעת מחזיקה ב-20 מותגי משחקים שהניבו הכנסות של מעל מיליארד דולר כל אחד, כולל Candy Crush, Diablo, Halo ו-Warcraft. בנוסף, ארבעה משחקים אהובים על המעריצים הושקו לראשונה ב-Nintendo Switch ו-PlayStation.

Ad image

השינוי האסטרטגי הזה משקף את תפיסתו האישית של נאדלה, שהביע בעבר התנגדות לבלעדיות בקונסולות משחקים. בעדות שמסר במשפט מול ה-FTC, אמר: "אם זה היה תלוי בי, הייתי מבטל את הבלעדיות בקונסולות."

פיל ספנסר, מנהל חטיבת המשחקים של מיקרוסופט, הסביר כי המהלך נועד למשוך לקוחות חדשים ולהחזיר את תעשיית המשחקים לצמיחה. כבר עכשיו ידוע כי Indiana Jones and the Great Circle יגיע ל-PlayStation 5 זמן קצר לאחר השקתו ב-PC ו-Xbox.

נראה כי מיקרוסופט מאמצת גישה חדשה שבה משחקים בלעדיים ל-Xbox יהיו נדירים יותר, כשהחברה שואפת להגיע למקסימום שחקנים דרך מגוון פלטפורמות, כולל קונסולות מתחרות ומובייל.​​​​​​​​​​​​​​​​

Ad image
שתפו כתבה
עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 16 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra