fbpx
daze app on tiktok

אפליקציית מסרים חדשה משגעת את דור ה-Z עוד לפני שהושקה בכלל

האם אפליקציית המסרים שתסחף את דור ה-Z לפני שהושקה בכלל תשנה את הדרך בה אנחנו מתקשרים?

מאת אלדד מטמון | Eldad Matmon
תמונה: צילום מסך פרופיל Daze בטיקטוק

Daze, אפליקציית מסרים יצירתית שמבוססת על בינה מלאכותית, מצליחה להכות גלים עוד לפני שהושקה. החברה שהקימה את האפליקציה, שמיועדת לדור ה-Z, רשמה כבר 156,000 נרשמים ברשימת ההמתנה. האפליקציה צפויה לצאת ב-4 בנובמבר, אך היא כבר סוחפת את הרשתות החברתיות. הסרטונים שלה צברו מיליוני צפיות בטיקטוק ובאינסטגרם.

הבאז סביב Daze נוצר ללא פרסום משומן. כל ההייפ מבוסס על סרטוני דמו שמציגים את השימוש באפליקציה. הסרטונים מלאים בפונטים צבעוניים, גרפיקה, מדבקות ואפילו ציורים אינטראקטיביים. הם מצליחים לכבוש את ליבם של צעירים מכל רחבי העולם. האפליקציה מציעה גישה חופשית ויצירתית למסרים. היא מאפשרת למשתמשים לבטא את עצמם באופן חזותי, ולא רק באמצעות טקסט פשוט.

חופש יצירתי במסרים

Daze שואבת השראה מרשתות חברתיות כמו אינסטגרם. כל שיחה באפליקציה יכולה להפוך לאמנות של ממש. המשתמשים יכולים לשלוח מסרים בצבעים שונים, לגרור הודעות על המסך, ולהוסיף תמונות, GIFs, מדבקות וגרפיקות. האפליקציה שוברת את הגבולות של אפליקציות מסרים מסורתיות כמו WhatsApp ו-iMessage. היא עושה שימוש בטכנולוגיות AI כדי להוסיף יצירתיות לממשק.

Ad image
@daze.chat We’re giving the iOS beta to the first 5 people that repost this video onto their instagram story! #collage #creative #textingmycrush #cute #drawing #rejection #giftsforher #digitalart #soulmate ♬ Disco – Surf Curse

המייסד, וילם סימונס, מסביר שהדגש הוא על שילוב בין פשטות ליצירתיות. “המטרה שלנו היא לאפשר שליחת הודעות בקלות”, אמר סימונס בראיון ל-TechCrunch. המשתמשים יכולים לייצר חוויות אינטראקטיביות בקלות ובמהירות. עם Daze, כל שיחה יכולה להפוך לייחודית ומותאמת אישית.

עתיד המסרים עם בינה מלאכותית

נכון להיום, Daze עושה שימוש בבינה מלאכותית כחלק מהכלים היצירתיים שלה. עם זאת, החברה מתכננת לשלב עוד טכנולוגיות AI בעתיד הקרוב. הכלים מבוססי AI מאפשרים למשתמשים לייצר תוכן ייחודי בזמן קצר מאוד.

@daze.chat Lilly does not care at all… 💔 #chat #textingmycrush #collage #messaging #drawing #digital #rejection ♬ Nasty – Tinashe

החברה מורכבת מצוות קטן של שבעה עובדים במשרה מלאה ואחד במשרה חלקית. Daze פותחה בטכנולוגיית React Native כדי להבטיח השקה סימולטנית ב-iOS ובאנדרואיד. הצוות ממוקם ברובו בניו יורק, והצליח לגייס 5.7 מיליון דולר מקרנות כמו a16z ו-Kindred Ventures, ומשקיעים פרטיים נוספים.

הצלחה או הייפ חולף?

למרות ההצלחה המקדימה בטיקטוק ובאינסטגרם, נשאלת השאלה האם Daze תצליח לשרוד. השוק עמוס באפליקציות מסרים ותיקות כמו WhatsApp ו-iMessage. סימונס והצוות שלו מאמינים שהיצירתיות והחופש שמציעה Daze ימשכו את המשתמשים הצעירים. הנתונים המוקדמים מבטיחים: שיעור השימור של המשתמשים עומד על יותר מ-50% לאחר 60 ימים.

שתפו כתבה
עורך ראשי
עקוב:
ממקימי האתר ועורך ראשי | מעל לעשור בעולם ההייטק ובעל ניסיון רב בכתיבה טכנולוגית, לצד הופעות טלוויזיוניות ב׳סוגר עניין׳ עם שי גולדן בערוץ 13.