נטפליקס (Netflix) הציגה תוצאות כספיות מרשימות לרבעון השלישי של 2024, עם תוספת של 5.07 מיליון מנויים חדשים, מספר העולה על הציפיות. החברה מדווחת כעת על 282.72 מיליון מנויים ברחבי העולם, ומציינת כי יש לה מעל 600 מיליון צופים כשלוקחים בחשבון גם אנשים שצופים בתוכן ללא תשלום ישיר.
הדו"ח הכספי מראה הכנסות של 9.825 מיליארד דולר לרבעון, עלייה משמעותית מ-8.542 מיליארד דולר בתקופה המקבילה אשתקד. הרווח הנקי עמד על 2.364 מיליארד דולר, גם הוא גבוה מ-1.677 מיליארד דולר בשנה שעברה. כל המספרים הללו עלו על ציפיות המשקיעים.
נטפליקס מדווחת כי מנויים משלמים צופים בממוצע יותר משעתיים ביום בתוכן בשירות. זו תהיה הפעם השנייה לפני האחרונה שהחברה תספק נתוני מנויים בתוצאותיה הכספיות, כאשר העדכון האחרון יינתן בינואר 2025.
החברה ממשיכה במגמת הסרת תוכנית הבסיס ללא פרסומות בארה"ב וקנדה, ותעשה זאת גם בברזיל ברבעון הרביעי של 2024. מנויים חדשים יצטרכו לבחור בתוכנית עם פרסומות אם ירצו את המנוי הזול ביותר. נטפליקס מדווחת כי תוכנית הפרסומות מהווה מעל 50% מההרשמות החדשות במדינות בהן היא זמינה, עם צמיחה של 35% ברבעון האחרון.
לקראת סוף 2024, נטפליקס מתכננת להשיק תוכן מרכזי, כולל העונה השנייה של "משחק הדיונון" ב-26 בדצמבר, שני משחקי NFL בשידור חי ביום חג המולד, ואירוע אגרוף בשידור חי בין מייק טייסון לג'ייק פול ב-15 בנובמבר.