בעיה תמוהה משתקת את וואטסאפ במכשירי אייפון ברחבי ישראל | The Verifier

בעיה תמוהה משתקת את וואטסאפ במכשירי אייפון ברחבי ישראל

משתמשים מדווחים על קריסת האפליקציה; התופעה מוגבלת לישראל בלבד; הסיבה עדיין לא ידועה

מאת אבי דוד | Avi David

בימים האחרונים, גל של תלונות מציף את הרשתות החברתיות ואת קבוצת הטלגרם שלנו מצד בעלי אייפון בישראל. הסיבה: תקלה קריטית באפליקציית וואטסאפ. לפי עדויות המשתמשים, האפליקציה מפסיקה לפעול ברגע שמנסים לפתוח אותה, חוסמת את הגישה להודעות ומשבשת את התקשורת השוטפת.

משתמשים רבים ניסו פתרונות שונים, כגון הסרה והתקנה מחודשת של האפליקציה או החלפת שפת המכשיר לאנגלית, אך ללא הצלחה. יתרה מזאת, מומלץ להימנע ממחיקת האפליקציה, מכיוון שפעולה זו עלולה להוביל לאובדן השיחות הקודמות אם לא קיים גיבוי ב-iCloud.

Ad image

מה שמוסיף לתעלומה הוא העובדה שהתקלה מוגבלת לישראל בלבד והחלה לקרות כבר בשבוע שעבר, ללא דיווחים דומים ממדינות אחרות. זה מעורר שאלות לגבי הסיבות האפשריות לבעיה ומדוע היא מתרחשת רק באזור גיאוגרפי מסוים.

ההשפעות של תקלה זו הן משמעותיות, בהתחשב בכך שוואטסאפ הפכה לאמצעי התקשורת העיקרי עבור מיליוני ישראלים, שבהם תלויים אנשים פרטיים ועסקים רבים.

מעניין לציין כי התופעה המדאיגה הזו החלה להופיע עוד טרם השקת iOS 18, שיצא לאוויר ביום שני האחרון. עובדה זו מעלה תהיות באשר למקור הבעיה ומקשה על איתור הגורם המדויק לשיבוש.

פנינו לתגובה רשמית מצד מטא ישראל ונעדכן את הכתבה בהתאם בעת קבלת התגובה והפתרון לתקלה.

שתפו כתבה
מאת אבי דוד | Avi David עורך משנה
עקוב:
ממקימי האתר ועורך משנה | פנבוי של אפל אבל שומר חסד נעורים למיקרוסופט. מומחה SEO והתמיכה הטכנית של הצוות באתר. לאבי ניסיון רב בכתיבה טכנית ועבודה בתחום - בין היתר היה שותף ב-GSM-Israel ובעל אתר טכנולוגי עצמאי בשם TechIT. | סלולרי: iPhone 14 Pro Max מחשב: MacBook Pro Late 2018 15" טאבלט: iPad Pro 11" שעון חכם: Apple Watch Ultra